project anita

Hier kan je verslag doen (met foto's) van de totale restauratie van je LJ80, of een gedeelte daarvan. Vragen stellen kan natuurlijk ook.
Plaats reactie
man power
Kenteken: hk-82-xy
Bouwjaar: 09 jan 1981
Contacteer:

project anita

Bericht door man power » 01 dec 2013 20:34

hoihoi ik was weer eens met anita aant babbelen,nu loopt haar moter weer niet goed maar een vriend ging dat oplossen.
maar haar body is ook slecht?? ik heb foto`s gezien maar dat viel mee hahahaha nu is er niemand in zwitserland die haar kan helpen,dus lj 80 vrienden in nl en dl wie gaat mee helpen om die body te maken???
ik kan hem met bijrijder wel even gaan halen heren chauffeurs mag je eens met een huyndai h300 rijden hahahah,ik heb ook hier een vriend die autoschade monteur is en suzuki fan nu nog een paar man die komen helpen strippen schuren spuiten en opbouwen,oja plek heb oik ook nog hier.
ik gebruik mijn 4wd regelmatig!!!

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Re: project anita

Bericht door Offroadrunner » 01 dec 2013 22:36

Anita's LJ is een jaar of 4 á 5 geheel opnieuw gespoten. Maar goed, ze rijdt er ook in de winter mee, en in Zwitserland gebruiken ze ook strooizout... Er moet, voordat de roest de overhand krijgt, binnen niet al te lange tijd inderdaad wel iets aan gebeuren om de koets te behouden, maar mijns inziens heeft het nog niet heel veel haast. Beter moet ze eerst maar eens zorgen dat haar motor goed loopt! Ik heb begrepen dat ze nu 2 oude motoren naar een vriend monteur heeft gebracht die van 2 slechte motoren 1 goede gereviseerde motor gaat bouwen, dus ook daar wordt aan gewerkt. Tot die tijd heeft ze van die vriend een leenmotor gekregen, maar die loopt idd niet echt lekker...

Mocht je de LJ van Anita willen gaan aanpakken voor haar, dan wil ik evt, wel een keer mee om 'm op te halen. Ik waardeer je wil om haar te helpen, maar besef wel dat ze niet echt ruim in de slappe was zit... en zo'n plaatwerk restauratie gaat natuurlijk best wat kosten (als je het goed doet tenminste)...
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Denmark, Germany, Belgium, Luxembourg, Monaco, Andorra

zoefsuki
Kenteken: BN-04-LV
Type: LJ80V
Bouwjaar: 09 mei 1979

Bericht door zoefsuki » 02 dec 2013 11:20

Kom ik weer even in de lucht met betrekking tot mijn serieuze opmerking over een te formeren hulpteam voor LJ80-rijders-in-nood.
Het zou toch prachtig zijn als de LJ's die we nu nog hebben (gestript of niet) blijven bestaan? Er is zoveel expertize onder onze forumleden zodat snel en adequaat kan worden ingegrepen bij acute problemen . . .!
Groetz, Fred
Love my big red Landscorpio.
But . . . LJ80: The smaller, the Better!!!!

man power
Kenteken: hk-82-xy
Bouwjaar: 09 jan 1981
Contacteer:

Bericht door man power » 02 dec 2013 16:59

goed gezegd fred,ik heb foto`s gezien en het is maar oppervlakkige roest zo te zien maar in zwitserland zijn ze daar niet happy mee vertelde anita.
nu is een goede vriend van mij autoschademonteur en suzuki fan hahaha hij was bij mij op het treffen dus jullie kennen hem wel,en zijn oud collega is spuiter en ook suzuki,toyota fan hahaha dus mss kunnen we zonder veel geld wel iets voor anita betekenen.
ophalen kan ik met harold wel
dan body er af en schoonmaken met iedereen die wil
overnachten voor een weekend kan altijd bij mij wel
zo kunnen we mss meer mensen helpen met een lj.
ik gebruik mijn 4wd regelmatig!!!

Frankenstein
Kroegbaas
Kroegbaas
Kenteken: KD-315L
Bouwjaar: 26 mei 1983
Contacteer:

Bericht door Frankenstein » 02 dec 2013 18:36

Ik vind het ook een goed idee Fred, maar ik heb al amper tijd om mijn eigen lj rijdend te krijgen en er zijn meer mensen met tijdgebrek. Next best thing is alle info die we kunnen delen via het forum dus we hebben in ieder geval iets. Misschien als die van mij ooit af is, of een keer een sleuteldag organiseren bij iemand thuis.
Eerst koffie...

The older I get, the better I was...

http://www.suzukilj80.nl

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 02 dec 2013 20:38

Vaak is ook de afstand een probleem, en de meestal goed gevulde agenda van iedereen... zeker in de weekenden! Kijk ik bijvoorbeeld even naar mezelf; ik ben de afgelopen zomer slechts 6 of 7 dagen 'vrij' geweest in de weekenden, voor de rest altijd maar weg... en natuurlijk zijn daar een hoop hele gezellige weekenden met LJ vrienden bij, en de weekenden Off Road Racing, en nog wel meer leuke gezellige dagen... maar je bent dan wel op pad! Dus de weinige dagen díe ik dan thuis ben, wil ik ook wel even tot rust komen!

Dus Leon, als je een afspraak maakt met Anita om daarheen te rijden; zo vroeg mogelijk melden AUB! De kans is reëel dat de agenda al vol is! ;-)
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Denmark, Germany, Belgium, Luxembourg, Monaco, Andorra

Plaats reactie