Hoeveel lj80's

Algemene zaken, huisregels, mededelingen, tips, op- en aanmerkingen voor het gebruik van Suzuki-LJ80 en zaken die alle Suzuki-LJ80 gebruikers betreffen.
SWuzuki

Bericht door SWuzuki » 14 mei 2007 14:18

Het word wel spannend gehouden. :shock:
Suzuki LJ80, a way of life.

Afbeelding

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 14 mei 2007 15:41

suzfan schreef:toch lijkt het aantal te kloppen. Dit is ook een email van Nimag van een technisch adviseur ( Rob S. rest van de naam weg gelaten ivm privacy)

Geachte heer De Graaf,

Hartelijk dank voor uw e-mail en leuk van uw interesse in de LJ80 te horen. Zoals u wellicht bekend ontvangen auto-importeurs vanwege de aangescherpte privacywetgeving vanaf 1 maart dit jaar geen adres of andere kenteken gerelateerde gegevens meer van de RDW. Uw vraag zou over een jaar of wat dan ook zeker niet meer met enige nauwkeurigheid te beantwoorden zijn geweest.

De bij ons tot 1 maart bijgewerkte bestanden geven echter aan dat er in ieder geval tot die datum nog 290 LJ80's met niet gevrijwaarde of vervallen kentekens bestonden. Dit aantal zal nu dus nog wel aardig moeten kloppen.

Ik weet dat er in het verleden ook een club voor de LJ80 heeft bestaan. Het LJ80 register. Adresgegevens zijn mij helaas niet meer bekend. Misschien dat u onder eigenaren nog wat oude bestuursleden kan vinden voor het uitwisselen van gegevens?

Veel succes en met vriendelijke groeten,
Armin, misschien een idee om nog eens een mailtje te wagen aan die meneer Rob S. met de vraag hoeveel LJ80's er uiteindelijk totaal zijn verkocht in NL? Wellicht krijgen we op die manier meer duidelijkheid...
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Germany

lj80Robbie
Kenteken: 98-XRL-2
Bouwjaar: 19 feb 1982

Bericht door lj80Robbie » 14 mei 2007 16:38

lj 80 register kwam uit utrecht werd door meisje beheerd
dat is het enige wat ik nog weet
kwamen ook 1 keer in de zoveel maand boekjes van uit,

suzfan schreef:toch lijkt het aantal te kloppen. Dit is ook een email van Nimag van een technisch adviseur ( Rob S. rest van de naam weg gelaten ivm privacy)

Geachte heer De Graaf,

Hartelijk dank voor uw e-mail en leuk van uw interesse in de LJ80 te horen. Zoals u wellicht bekend ontvangen auto-importeurs vanwege de aangescherpte privacywetgeving vanaf 1 maart dit jaar geen adres of andere kenteken gerelateerde gegevens meer van de RDW. Uw vraag zou over een jaar of wat dan ook zeker niet meer met enige nauwkeurigheid te beantwoorden zijn geweest.

De bij ons tot 1 maart bijgewerkte bestanden geven echter aan dat er in ieder geval tot die datum nog 290 LJ80's met niet gevrijwaarde of vervallen kentekens bestonden. Dit aantal zal nu dus nog wel aardig moeten kloppen.

Ik weet dat er in het verleden ook een club voor de LJ80 heeft bestaan. Het LJ80 register. Adresgegevens zijn mij helaas niet meer bekend. Misschien dat u onder eigenaren nog wat oude bestuursleden kan vinden voor het uitwisselen van gegevens?

Veel succes en met vriendelijke groeten,

Offroadrunner
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 14 mei 2007 16:42

lj80Robbie schreef:lj 80 register kwam uit utrecht werd door meisje beheerd
Klopt ja, ik kan zo ook ff niet op de naam van dat meisje komen...
Ben ook nooit lid geweest van dat register, dat was echt een clubje mensen dat alleen maar aan het poetsen was volgens mij.
Volgens Suzi's Place heeft dat meisje tot vorig jaar nog steeds haar (polyester) LJ80 bij hen in onderhoud gehad, maar Arno (dir. Suzi's Place) heeft hij haar ook al ruim een jaar niet meer gezien.
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL

lj80Robbie

Bericht door lj80Robbie » 14 mei 2007 17:31

was het niet esther of zo,ik hen jaren geleden wel is gebeld met haar voor info,

Offroadrunner schreef:
Ben ook nooit lid geweest van dat register, dat was echt een clubje mensen dat alleen maar aan het poetsen was volgens mij.
Volgens Suzi's Place heeft dat meisje tot vorig jaar nog steeds haar (polyester) LJ80 bij hen in onderhoud gehad, maar Arno (dir. Suzi's Place) heeft hij haar ook al ruim een jaar niet meer gezien.

lj80Robbie

Bericht door lj80Robbie » 14 mei 2007 17:50

ik heb nog wat oude gegevens gevonden ,

LJ 80 Register Holland Irenestraat 69 3921 Elst (Utr) 0318 472277

dit kan een oude tel nr zijn ,ik zou zeggen probeer het eens,

Offroadrunner schreef:

Offroadrunner
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 14 mei 2007 20:35

Jep, dat was ze! Ene Esther uit Elst. :wink:

Als ik weer eens bij Suzi's Place ben zal ik ze eens vragen of Esther nog steeds in Elst woont, Suzi's houdt tenslotte een adressenbestand bij van hun vaste klanten. :wink:
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL

Offroadrunner
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 14 mei 2007 20:46

Op de website van 4WD-Agenda staat het LJ80 register ook nog steeds vermeld. Echter zonder E-mail adres of website...

Maar...

Op de website van jeepcentre.nl staat weer een ander telefoonnummer... dit keer niet uit Elst maar uit Utrecht. Geen adres, geen E-mail, geen website...

Ik heb helaas vanavond geen tijd om te bellen, en overdag kan ik ook niet bellen... misschien iemand anders tijd en zin om een telefoontje te wagen? :roll:
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL

Grabber

Bericht door Grabber » 18 mei 2007 15:40

Namelijk dit: LJ 80 Register Holland, Tel. 030-2517084
...
..
.

j.zwet3
Type: Overig
Bouwjaar: 0- 0-1983
Contacteer:

Bericht door j.zwet3 » 13 dec 2007 00:36

is er nu al bekend geworden hoeveel LJ's er geregistreerd staan.
af en toe duiken er wat op via internet, maar nog steeds niet duidelijk hoeveel er nog op de weg mogen.

ben wel benieuwd
Kruising SJ410 / SJ413

Grabber

Bericht door Grabber » 26 jan 2008 09:25

En ik ook!!

PS. terugkomend op de bovenstaande discussie denk ik wel dat er aardig wat LJ's uit het buitenland geimporteerd zijn; m.n. 2e hands is daar gewoon veel meer keuze.
Het zou best kunnen dat het recente saldo van NL en buitenlandse LJ's die og niet gesloopt zijn op 290 ligt (op een aantal van enkele miljoenen auto's in NL is 290 nog steeds een heel gering aantal).
Maar is dat ook reeël voor streetlegal versies of komt dat eerder in de buurt voor alle LJ's die nog niet officieel zijn gesloopt? Ik denk het laatste. Als ze zó rekenen (dus alleen de officieel gesloopte versies aftrekken van het totale aantal dat er in NL op kentelen is geweest) zou het kunnen kloppen.
't Zou zomaar kunnen dat het aantal APK waardige exemplaren op 1/3 daarvan ligt (ca. 90? Niet alle LJ rijders zijn (al) op dit forum aangemeld). Tel erbij op 1/5 resatauratie; 1/5 trial; 1/5 die ligt weg te rotten in een schuur en 1/15 die een rijdende auto APK waardig aan het krijgen is en je komt op........ 100 % dekking.

Plaats reactie