even voorstellen

Stel hier jezelf en je LJ80('s) voor. Het liefst natuurlijk met een foto van je auto met jou erin, -op of -bij.
Plaats reactie
davy
Type: LJ80V
Bouwjaar: 0- 0-1980
Contacteer:

even voorstellen

Bericht door davy » 08 nov 2013 20:29

goedeavond,
ik ben davy, woonachtig in BILZEN, belgisch limburg.
na een tijdje op zoek geweest zijn naar een compacte 4x4 zonder al te veel werk vorige week uiteindelijk een Lj80 bouwjaar 1980 aangeschaft.
dit voor in het veld, bos jacht te gebruiken.
een zeer leuk ding moet ik zeggen, uiterst ervoor geschikt :)
enkel denk ik dat de koppeling toch aan vervanging toe is, morgen ofzo eens bekijken...
foto volgt weldra, intussen lees ik met alle plezier het forum eens door.

groetjes :wink:
davy

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Offroadrunner » 08 nov 2013 23:49

Welkom Davy!
Er leuk om weer eens een Belg te verwelkomen, jammer genoeg zijn er blijkbaar niet veel LJ's in België.

Lees lekker verder, er staat inmiddels genoeg informatie op het forum :wink: En mocht je tegen vragen aanlopen, het moet gek zijn als we die met alle gezamenlijke kennis niet voor je kunnen beantwoorden! :facebook
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Denmark, Germany, Belgium, Luxembourg, Monaco, Andorra

zoefsuki
Kenteken: BN-04-LV
Type: LJ80V
Bouwjaar: 09 mei 1979

Re: even voorstellen

Bericht door zoefsuki » 09 nov 2013 23:05

Ook welkom Davy!
Mocht je nog kennissen hebben die na jou het LJ80-virus bekomen en er echt voor willen gaan om zo'n ding van de grond af op te bouwen: ik hou me aanbevolen. Ik heb twee cabrio's (met kenteken) in ver gevorderde staat van 'ontbinding'.
Eén heb ik zelf geheel gestript, de ander was al deels kaal toen ik hem aankocht voor reserve onderdelen. Ik heb er een donorbody bij en ben aan het hamsteren geweest voor reservemateriaal. Beide chassis zijn al opgeknapt.
Natuurlijk zal er nog wel een kleinigheid ontbreken, maar daar kun je meestal bij de dealer of bij forumleden nog voor terecht.
Groetz, Fred
Love my big red Landscorpio.
But . . . LJ80: The smaller, the Better!!!!

Plaats reactie