test

Stel hier jezelf en je LJ80('s) voor. Het liefst natuurlijk met een foto van je auto met jou erin, -op of -bij.
Razer-One
Berichten: 199
Lid geworden op: 09 jan 2014 22:41
Kenteken: 89-SB-26
Bouwjaar: 27 jun 1980

Re: test

Bericht door Razer-One » 12 jan 2014 19:02

Nou, een kijken of het lukt met die fotoos. de modderpoeluploader is uit de lucht, dus eerst maar eens wat geupload op photobucket. Ik ben enigszins digibeet, dus op hoop van zegen:

Afbeelding

Afbeelding

zo begon het project Frankenstein,...

Afbeelding

Razer-One
Berichten: 199
Lid geworden op: 09 jan 2014 22:41
Kenteken: 89-SB-26
Bouwjaar: 27 jun 1980

Re: test

Bericht door Razer-One » 12 jan 2014 19:14

En dit was het project Mudcruiser, eerst Highe roof, vervolgens totall loss door achterstevoren over de kop te slaan in knullwald, en daarna herbouwd tot Cabrio terreinmonster met 1600 injectie op Patrol assen. Absoluut niet gespaard, super tijd mee gehad!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Razer-One op 12 jan 2014 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
zoefsuki
Berichten: 2070
Lid geworden op: 16 dec 2007 23:52
Kenteken: BN-04-LV
Type: LJ80V
Bouwjaar: 09 mei 1979
Locatie: Mooiste dorp aan de rand van de Wieringermeer

Re: test

Bericht door zoefsuki » 12 jan 2014 19:21

Goed bezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetz, Fred
Love my big red Landscorpio.
But . . . LJ80: The smaller, the Better!!!!

Razer-One
Berichten: 199
Lid geworden op: 09 jan 2014 22:41
Kenteken: 89-SB-26
Bouwjaar: 27 jun 1980

Re: test

Bericht door Razer-One » 12 jan 2014 19:31

ff paar aktiefotoos, en dan de LJ


Mammut, toen nog high roof

Afbeelding

en Sclayn, laatste rit voor de verkoop....

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

en dan nu de LJ,...

Razer-One
Berichten: 199
Lid geworden op: 09 jan 2014 22:41
Kenteken: 89-SB-26
Bouwjaar: 27 jun 1980

Re: test

Bericht door Razer-One » 12 jan 2014 19:46

En dan het volgende project, de LJ. Ik hoop dat ik me wat in kan houden, maar ik geloof in de kracht van de eenvoud. Dus, het wrak, want meer is het niet, en dan maak ik daarna wel een project topic aan.

Deze LJ kocht ik voor een paar honderd, het start, maar daar is het dan ook mee gezegd. Pieter heeft het ding nog even gehad, daarna verkocht, en die man heeft na enige tijd besloten dat het hopeloos was, en hem te koop gezet. Daar heb ik hem weer van gekocht, en ben nu onderdelen aan het verzamelen om het compleet te krijgen. Een kunststof neus van weiss moet er op, de rest heb ik geen geld voor en wordt dus : Het Project!

hier de fotoos,.... Zie en huiver....

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


http://i930.photobucket.com/albums/ad14 ... 2099d6.jpg[/img]



Afbeelding

Gebruikersavatar
zoefsuki
Berichten: 2070
Lid geworden op: 16 dec 2007 23:52
Kenteken: BN-04-LV
Type: LJ80V
Bouwjaar: 09 mei 1979
Locatie: Mooiste dorp aan de rand van de Wieringermeer

Re: test

Bericht door zoefsuki » 12 jan 2014 20:50

Wat ik zie is beter dan die van mij, nou dan valt het nog wel mee denk ik.
Ik heb eventueel nog wel wat staan aan onderdeeltjes.
Ik heb geen lijst . . .
Groetz, Fred
Love my big red Landscorpio.
But . . . LJ80: The smaller, the Better!!!!

Gebruikersavatar
lj80Robbie
Berichten: 3297
Lid geworden op: 10 mei 2007 17:13
Kenteken: 98-XRL-2
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 19 feb 1982
Locatie: Zutphen

Re: test

Bericht door lj80Robbie » 12 jan 2014 21:33

Wekt weer wat herinnering op aan die lj van mij toen ook opgehaald als wrak
ook veel werk aan gehad kon net zo goed 1 rijdend kopen
maar ja dat was toen de uitdaging wat het ook weer spannend maak .
Er is heel veel vervangen ook het chassis want die was knap verrot,
en dan als hij klaar is eindelijk mee rijden dat geeft ook een kick.
Bijlagen
lj1.JPG
lj1.JPG (31.53 KiB) 1902 keer bekeken

Plaats reactie