Hallo!

Stel hier jezelf en je LJ80('s) voor. Het liefst natuurlijk met een foto van je auto met jou erin, -op of -bij.
Plaats reactie
Snelweg

Hallo!

Bericht door Snelweg » 27 okt 2014 09:41

Hallo, ik zal me even voorstellen voordat ik begin met berichten plaatsen. Ik ben Jan (36)en ik heb geen Lj80. Ik ben onlangs met een maat van me die in Duitsland woont wezen rijden en ik vond het zo gaaf dat mijn interesse nu is gewekt. Ik ben wat aan t rondkijken op internet o.a. op autoscout, maar daar bleef het leeg :p. Ik heb besloten me eerst eens wat te oriënteren en ik stuitte op deze site en ik besloot hier een wat rond te kijken voordat ik me echt in de Lj80-wereld stort, dus bij deze: Ik kom hier gewoon een beetje gluren :D Als ik dan overstag ga, kan iemand me hier hopelijk verder helpen bij het vinden van een LJ80 :D

Frankenstein
Kroegbaas
Kroegbaas
Kenteken: KD-315L
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 26 mei 1983
Contacteer:

Re: Hallo!

Bericht door Frankenstein » 28 okt 2014 17:37

Welkom Jan op het leukste lj80 forum van Nederland en ver daarbuiten! Als je een lj gaat zoeken, beste plek is marktplaats en daarnaast is Duitsland een goeie plek om te zoeken, aanbod daar is een stuk groter dan in Nederland. Vooral mobile.de staan er meest zat op en invoeren is zo gebeurd.
Eerst koffie...

The older I get, the better I was...

http://www.suzukilj80.nl

Snelweg

Bericht door Snelweg » 29 okt 2014 10:09

Bedankt voor het welkom en de tips Frankenstein :D

zoefsuki
Kenteken: BN-04-LV
Type: LJ80V
Bouwjaar: 09 mei 1979

Bericht door zoefsuki » 29 okt 2014 13:02

Hallo Jan!! Welkom op het leukste forum dat er is!
Ik hoop dat je je naam ´´Snelweg´´ geen eer aan doet, maar heel lang op dit forum actief zult zijn! Het liefst binnenkort mét LJ! Het is jammer dat je er nog geen van binnen en buiten verkend hebt, of minstens een uit elkaar getrokken hebt. Anders had ik nog wel een project voor je gehad! In den blinde beginnen met een volledig gestripte auto is volgens mij niet erg handig. En daarbij wil je natuurlijk lekker rijden in zo´n ding!
Voorlopig veel leesplezier! Ik zou alle topics eens even gaan verkennen, daar leer je ongelooflijk veel van (ook hoe het niet moet!)
Groetz, Fred
Love my big red Landscorpio.
But . . . LJ80: The smaller, the Better!!!!

Plaats reactie