Is je LJ80 toe aan een reguliere onderhoudsbeurt? Hier kan je vragen stellen hoe te werk te gaan, en verslag uit brengen (met foto's) van je werkzaamheden.
Zo ook overgemaakt, want ik zag dat het donatiebalkje rood kleurt.
En gelukkig heeft iedereen een hoop geld overgehouden omdat de horeca dicht is
Dus mensen draag je steentje bij, om deze prachtige databank voor onze lj,s in stand tehouden
lemor5 schreef: ↑08 dec 2020 18:14
Zo ook overgemaakt, want ik zag dat het donatiebalkje rood kleurt.
Dank je wel!
Het is ieder jaar weer een korte discussie met de vraag of we weer om geld moeten gaan 'bedelen' om het forum in stand te houden, omdat het groepje vaste gebruikers steeds kleiner wordt. Aan de andere kant staat er inmiddels een aardige databank vol aan nuttige info over de LJ80 op het forum, waarvan het eeuwig zonde is om dat zomaar weg te gooien! Gelukkig zijn de kosten nog te overzien en hebben we voor dit jaar nog slechts een klein bedrag open staan. Hoe we volgend jaar dan weer verder gaan zien we dan wel weer! (we staan wat dat betreft open voor suggesties)
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold WWW.OFFROADRUNNER.NL LJ80-traveling to: Andorra, Belgium, Denmark, France, Germany, Italy, Luxembourg, Monaco, Norway, Poland
Het idee is om de site te verhuizen naar een andere server. (180 euro per 3 jaar) Misschien lukt het om in 1 keer de 180 euro bij elkaar te krijgen dan kunnen we weer 3 jaar vooruit!
suzfan schreef: ↑10 dec 2020 17:32
Bedankt voor jullie bijdrage.
Het idee is om de site te verhuizen naar een andere server. (180 euro per 3 jaar) Misschien lukt het om in 1 keer de 180 euro bij elkaar te krijgen dan kunnen we weer 3 jaar vooruit!
Heb je mijn donatie al binnen?
Groetz, Fred Love my big red Landscorpio.
But . . . LJ80: The smaller, the Better!!!!