Plekken waar je beslist níet moet komen!!!!

Evenementen en terreinen
Terrein gevonden waar gereden mag/kan worden? Vertel het hier! Ook beschrijvingen van-, of verslagen van bezoeken aan- bestaande terreinen of evenementen kun je hier kwijt.
Plaats reactie
zoefsuki
Kenteken: BN-04-LV
Type: LJ80V
Bouwjaar: 09 mei 1979

Plekken waar je beslist níet moet komen!!!!

Bericht door zoefsuki » 09 jan 2012 14:29

Heb volgend bericht even op Modderpoel gezet.

Deze mening geldt uiteraard ook voor onze LJ80-liefhebbers.

Citaat: Hallo Modderpoelers en niet bij onze stichting aangesloten 4x4liefhebbers!

Ik hoor net op Radio Noord-Holland dat er onlangs een stel onverlaten 's nachts of 's morgens vroeg aan het raggen is geweest in de Texelse duinen.
Ik hoop waarlijk dat dit geen Modderpoelers zijn geweest of andere bij een 4x4club aangesloten leden!
De medewerker van Staatsbosbeheer vertelde dat er een flink deel van de duinen is kapotgeragd. En dat dat deel nu voor het publiek afgesloten moet worden om weer te herstellen. Zonde!!!
Dat kan en mag niet het werk zijn van de échte liefhebbers van onze autosport!
Er wordt nu gezocht naar getuigen van deze ragpartij.
Wie kunnen daar weer de dupe van worden? Juist, de goedwillende en netjes rijdende 4x4 liefhebbers. We komen met zijn allen weer in een kwaad daglicht te staan. Dit moet beslist stoppen, anders kunnen we binnenkort nérgens meer rijden in dit met regeltjes verstopte landje.
We zijn hier in Noord-Holland eindelijk op weg naar een officiële cross- c.q. 4x4baan die de Provincie wil helpen financieren.
Door het gedrag van zo'n stelletje kl##tzakken (sorry, maar ik heb er geen ander woord voor) zal je nét zien dat de Provincie zich bedenkt en het geld ergens anders voor gebruikt.
Laten we met z'n allen proberen deze klojo's in de kraag te vatten en voor eens en altijd duidelijk te maken dat dit niet kan! Einde citaat
Ik hoop ook van harte dat deze raggers niet bij onze Forumgebruikers horen!
Groetz, Fred
Love my big red Landscorpio.
But . . . LJ80: The smaller, the Better!!!!

Henri Berends
Kenteken: 85-RB-70
Bouwjaar: 01 feb 1980
Contacteer:

Re: Plekken waar je beslist níet moet komen!!!!

Bericht door Henri Berends » 09 jan 2012 15:46

Op Texel. Op de eilanden schijnen bosjes 4x4-voertuigen te rijden. :shock:
Wie bewaart, die heeft wat.....

Goldwinger
Kenteken: 1OYA144
Bouwjaar: 13 jul 1979

Re: Plekken waar je beslist níet moet komen!!!!

Bericht door Goldwinger » 09 jan 2012 22:40

Hoop met jullie dat ze snel gevonden worden !

Plaats reactie