Limburgrit 2012

Evenementen en terreinen
Terrein gevonden waar gereden mag/kan worden? Vertel het hier! Ook beschrijvingen van-, of verslagen van bezoeken aan- bestaande terreinen of evenementen kun je hier kwijt.
erwin
Kenteken: 32 zb 99

Re: Limburgrit 2012

Bericht door erwin »

Henri Berends schreef:
Offroadrunner schreef:Euhm... Ik heb toch van bepaalde mensen nog geen foto's gezien... en daar ben ik wel reuze benieuwd naar :mrgreen:
Ik ook :lol:
Heb eerst nog wat andere klussen op te pakken. Maar ze komen er zsm.
Vraag mijn bijrijder, ik was chauffeur voor een fotograaf :mrgreen:

Piet Harold en Erna en Benno, mooie plaatjes om nog even na te genieten :D

Erwin
feb 1992-jul 2015 23jaar Suzuki SJ/Samurai
jan 2002-nog steeds Suzuki LJ 80

erwin

Bericht door erwin »

cabroof schreef:
PLUS: ik krijg nieuwe voorstoelen, een bikini-top, een zitbankje voor achter en dat alles omdat ik mijn Italiaanse buurvrouw bij me had die dag!! "Grazie prossimo"
Marc, kijk even op het duitse forum voor de reacties op je buurvrouw

Erwin

ernabenno
Bouwjaar: 0- 6-1983

Bericht door ernabenno »

cabroof schreef:EN DAN HET GROTE NIEUWS:
Benno en Erna organiseren nog DIT JAAR (waarschijnlijk eind augustus) de jaarlijkse terugkerende "Achterhoek-rit"!! Is dat niet sympathiek van ze?! Natuurlijk verwachten we dan dezelfde minimale opkomst!!! Maar hoe dan ook: Benno en Erna sterkte met het uitzetten van de en we kijken er allemaal erg naar uit!!
Marc, ik zal de camping vast voor je reserveren, maar eind augustus zijn wij toch echt met vakantie ))) :))): )))
Goodgoan! , Erna & Benno

We don't get lost, we just change where we want to go...

lj80Robbie
Kenteken: 98-XRL-2
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 19 feb 1982

Bericht door lj80Robbie »

Offroadrunner schreef:
lj80Robbie schreef:Na het weekend met zon en veel regen de tent goed kunnen testen,
storm is nog afwachten liever niet :lol:
maar er waren 2 problemen de rits werkte niet goed, en 1 lek .
even gebeld met obelink die vroeg of ik de tent met een gesloten rits heb opgezet ik zei ja mijn rits had ik dicht :mrgreen:
nee meneer van de tent bedoel ik oooh dat weet ik niet meer :roll:
en het lek probleem dat kan wel is gebeuren ,
maar geen probleem wij kunnen hem ruilen ,dus zaterdagmorgen even naar winterswijk.
dus volgende treffen weer met een nieuwe tent mogelijk bij Dieter :wink:
Leg ze dan gelijk uit dat die rits komt doordat de grondband te lang is!

[ Post made via Mobile Device ] Afbeelding

krijg nou toch een nieuwe tent :wink:
maar ik zal het er nog wel even bij zeggen .

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner »

cabroof schreef:Hallo LJ80 liefhebbers en met name natuurlijk: beste LJ80 Limburgrit deelnemers!!!

Zonder het kleine treffen te gaan 'opkloppen', kan ik met zekerheid zeggen dat het weer oergezellig was. Petje af dat sommigen wéér de moeite hebben genomen om het hele eind naar Limburg te komen voor dit inmiddels jaarlijkse mini evenement.
Ach, graag gedaan hoor. Het was met 200 km enkele rit dan ook een thuiswedstrijd )))
cabroof schreef:Natuurlijk ook dank aan de weergoden voor het mooie weer op de dag van rit. Leuk om de foto's te zien die door jullie gemaakt zijn, ieder "ziet" het altijd op zijn eigen manier. Wachten nog op foto's van mij en Henri.
Ja, schiet eens op met die plaatjes joh! :mrgreen:
cabroof schreef:Kort samengevat heb ik weer enorm genoten van deze dag! Er is eigenlijk niet veel voor nodig: een LJ80, gezellige positieve mensen, spot en met name een flinke dosis zelfspot en een fijn trefpunt. De route was bijna gelijk aan vorig jaar, maar zelfs ik genoot er weer van. Met name de stukjes weg die elk jaar nóg dichter begroeid zijn! Super was dat! Én natuurlijk het ijsje bij "d'r Egon", is vanaf dit jaar het vaste eindpunt van alle volgende ritten.
Je hebt helemaal gelijk. Het was zéker gezellig en dat kleine ijsje was een waardige afsluiter! Alleen de volgende keer een iets kleiner hapje eten onderweg zodat het ijsje tot de laatste druppel kan worden opgegeten! Wat een maaltijd zeg! :shock: 8)
cabroof schreef:De relaxte sfeer, de humor onderweg, weer nieuwe gezichten leren kennen, giga! Ik heb zelfs een satétje gegeten samen met de voorzitter van de Suzuki 4x4 club!! Ja ja ja ja ja, ut zomaar kan verkeuren hè?!
PLUS: ik krijg nieuwe voorstoelen, een bikini-top, een zitbankje voor achter en dat alles omdat ik mijn Italiaanse buurvrouw bij me had die dag!! "Grazie prossimo"!
Ohja joh? KRIJG je dat allemaal? Ik weet van niets... :mrgreen: Ik dacht dat een reservewieldrager al een mooie bonus was :roll:
cabroof schreef:EN DAN HET GROTE NIEUWS:
Benno en Erna organiseren nog DIT JAAR (waarschijnlijk eind augustus) de jaarlijkse terugkerende "Achterhoek-rit"!! Is dat niet sympathiek van ze?! Natuurlijk verwachten we dan dezelfde minimale opkomst!!! Maar hoe dan ook: Benno en Erna sterkte met het uitzetten van de en we kijken er allemaal erg naar uit!!
Eén ding is zeker; mocht het Erna en Benno lukken dan ben ik absoluut van de partij! (nog even daargelaten of er geen belangrijke dingen gepland staan op die datum).
Nah, Erna en Benno, succes dan maar met de voorbereidingen :mrgreen:
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Andorra, Belgium, Denmark, France, Germany, Italy, Luxembourg, Monaco, Norway, Poland

ernabenno
Bouwjaar: 0- 6-1983

Bericht door ernabenno »

Offroadrunner schreef: Eén ding is zeker; mocht het Erna en Benno lukken dan ben ik absoluut van de partij! (nog even daargelaten of er geen belangrijke dingen gepland staan op die datum).
Als er animo voor is, dan willen wij natuurlijk wel een ritje uitzetten.
De eerste 2 deelnemers hebben zich al aangemeld; Harold en Marc :mrgreen: :mrgreen:
Het zal echter op z'n vroegst eind september worden maar volgend voorjaar is ook een optie.
Goodgoan! , Erna & Benno

We don't get lost, we just change where we want to go...

lj80Robbie
Kenteken: 98-XRL-2
Bouwjaar: 19 feb 1982

Bericht door lj80Robbie »

cabroof schreef:Hoi Benno & Erna,

maar dat hadden jullie toch zelf gezegd?! :scratch:
Ja toch, niet dan!? :-?

Maar weet je, wanneer het ook is dit jaar, ik ben er bij en buuf zal zeker solidair zijn dan. Mischien heb ik dan al het stoeltje voor achterin, kan Pita ook mee! :whiskey:

We zijn razend benieuwd!

dieter ging iets doen in augustes mischien dat je daar mee in de war bent :)

DArtagnan
Kenteken: 79-ZR-RS
Bouwjaar: 10 mei 1984
Contacteer:

Bericht door DArtagnan »

29 juni spelen we met onze Sambaband op het jaarlijks Buurtconcert.
Dat wordt een latertje en dat houden we normaal ook niet droog... :whiskey:[/quote]

dat ziet er kleurijk en feestelijk uit Piet[/quote]

Dat zijn ook onze zondagse kostuums, Rob.... :colors:
Es tat mer good kump...

Afbeelding

Offroadrunner
Beheerder
Contacteer:

ernabenno schreef:
Offroadrunner schreef: Eén ding is zeker; mocht het Erna en Benno lukken dan ben ik absoluut van de partij! (nog even daargelaten of er geen belangrijke dingen gepland staan op die datum).
Als er animo voor is, dan willen wij natuurlijk wel een ritje uitzetten.
De eerste 2 deelnemers hebben zich al aangemeld; Harold en Marc :mrgreen: :mrgreen:
Het zal echter op z'n vroegst eind september worden maar volgend voorjaar is ook een optie.
Als 't maar mooi weer is, ik heb voorlopig even genoeg van die regen! :roll: :mrgreen:
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Andorra, Belgium, Denmark, France, Germany, Italy, Luxembourg, Monaco, Norway, Poland

Offroadrunner
Beheerder
Contacteer:

lj80Robbie schreef: dieter ging iets doen in augustes
Je bedoeld het "Zwischen Ruhrgebiet und Münsterland IV" :mrgreen:
Kamperen bij Dieter in de tuin, tussen de fruitbomen. Zaterdags een grandioze tour door de omgeving tussen het Ruhrgebied en het Münsterland, alwaar Dieter woont, en 's avonds gaat de barbecue aan en het kampvuur wordt opgestookt en de sterke verhalen komen vanzelf :mrgreen:
De keren dat ik er ben geweest zijn we zelfs op zondag nog een toertje wezen rijden, en daarna naar huis gereden. Kan makkelijk qua afstand! (Voor mij exact even ver rijden als de Limburgrit)
Al met al een heerlijk relaxed weekend in een ongedwongen sfeer. Een echte aanrader!
Foto's 2009
Foto's 2010
En om de sfeer van zo'n weekend te proeven lees je natuurlijk het verslag van 2010 even door :wink:
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL

ollymann
Contacteer:

Bericht door ollymann »

Ja, im August!
Ich hoffe Ihr kommt alle!

Ich muß mich noch mit einigen absprechen, und werde in den nechsten Tagen den Termin für August festlegen!

Groeten Dieter

man power
Kenteken: hk-82-xy
Bouwjaar: 09 jan 1981
Contacteer:

Bericht door man power »

nou een ritje in de achterhoek zie ik ook wel zitten,mss bij boer hiddink camperen in toldijk?? ik ga zeker proberen te komenhahaha als ik weer geen trouwfeest heb grrrrrrr.
ik gebruik mijn 4wd regelmatig!!!

erwin

Bericht door erwin »

cabroof schreef:PLUS: ik krijg nieuwe voorstoelen, een bikini-top, een zitbankje voor achter en dat alles omdat ik mijn Italiaanse buurvrouw bij me had die dag!! "Grazie prossimo"!
Offroadrunner schreef:Ohja joh? KRIJG je dat allemaal? Ik weet van niets... :mrgreen: Ik dacht dat een reservewieldrager al een mooie bonus was :roll
Nog 4 x een Limburgrit organiseren en Marc heeft een complete lj :lol:

Erwin

Henri Berends
Kenteken: 85-RB-70
Bouwjaar: 01 feb 1980
Contacteer:

Bericht door Henri Berends »

erwin schreef:
cabroof schreef:PLUS: ik krijg nieuwe voorstoelen, een bikini-top, een zitbankje voor achter en dat alles omdat ik mijn Italiaanse buurvrouw bij me had die dag!! "Grazie prossimo"!
Offroadrunner schreef:Ohja joh? KRIJG je dat allemaal? Ik weet van niets... :mrgreen: Ik dacht dat een reservewieldrager al een mooie bonus was :roll
Nog 4 x een Limburgrit organiseren en Marc heeft een complete lj :lol:
Erwin
En misschien een hele zitbank vol :wink:
Wie bewaart, die heeft wat.....

Offroadrunner
Beheerder
Contacteer:

Ik mis hier nog iets in dit topic... maar wat ook weer??... :roll: 8)
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL

Plaats reactie