25-26 augustus: Meeting Bij Dieter

Evenementen en terreinen
Terrein gevonden waar gereden mag/kan worden? Vertel het hier! Ook beschrijvingen van-, of verslagen van bezoeken aan- bestaande terreinen of evenementen kun je hier kwijt.
Plaats reactie
lj80Robbie
Kenteken: 98-XRL-2
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 19 feb 1982

Re: 25-26 augustus: Meeting Bij Dieter

Bericht door lj80Robbie » 26 aug 2012 16:44

ook weer thuis ,
was een geweldig weekend ,
een goeie test voor de lj dat hij deze rit overleeft heeft
foto s volgen nog zal veel al het zelfde zijn :mrgreen:
chantal had het heel erg naar de zin kon mooi spelen met een duits meisje
taal was geen probleem ,
de rit was uitstekend :facebook lange stoet volgde dieter ,er was 1 duitse lj uitgevallen
die reed weer terug ,bezienswaardigheden gezien ,en prachtige omgeving.
al met al :facebook :facebook :facebook

ernabenno
Bouwjaar: 0- 6-1983

Bericht door ernabenno » 26 aug 2012 17:22

Zo. Wij zijn weer thuis. Het was weer een geslaagd weekend!!

Vrijdag, half 6 weer thuis. Eindelijk vakantie. Erna is er ook net weer. Snel nog even de LJ opladen en de laatste dingen in de bus pakken. Om een uur of 7 komt Rob met dochter Chantal aangereden en samen rijden we door naar Selm, van ons uit is dat nog maar een goeie 100 km. Om half 10 komen we bij Dieter aan, alwaar het kampvuur al lekker brandt...
Zijn tuin staat al aardig vol met lj-tjes en tentjes maar de bus past er ook nog wel bij.
Na de nodige handen geschud te hebben schuiven we aan bij het vuur. Het wordt nog een gezellige avond. Helaas begint het te regenen. Gelukkig heeft Dieter een flinke garage dus gaan we daar verder....

Zaterdagmorgen. Het zonnetje schijnt volop. Eerst maar eens ontbijten. Er worden verse broodjes gehaald (de bakker zit om de hoek :lol: )
De hele ochtend blijven er lj-s binnenstromen. Om een uur of 10 komt Piet ook al aangereden, heeft er dan toch al bijna 200 km opzitten :thumleft: (en hij moet 's avonds ook nog weer terug)
Uiteindelijk blijft de teller staan op 18 stuks. Het blijft mooi weer dus wordt besloten het dak er maar af te halen. Om een uur of één begint het toerritje door de omgeving van Selm. Na een uurtje gereden te hebben wordt er gestopt voor jawel; Kaffee mit kuchen... Helaas begint het net te regenen dus snel worden alle dakjes weer dichtgemaakt. Als dit gebeurt is wordt het natuurlijk weer droog :Fire:
Er wordt koffie gezet en Nicole heeft, samen met haar moeder, 3 heerlijke taarten gebakken.
We rijden weer verder en komen terecht bij een heel oud fabriekscomplex. Het blijkt dat hier een winkel zit, Manufactum, met hele leuke spullen (helaas onbetaalbaar voor de gemiddelde lj-rijder)
We rijden weer terug naar Selm, gaan even wat boodschappen doen en de bbq wordt aangestoken. Het blijft mooi weer dus we zitten tot ver na middernacht nog na te babbelen bij het kampvuur, dat inmiddels ook weer is aangestoken.
Zondagmorgen worden we om een uur of zes gewekt met heel veel wind. Helaas begint het dan ook nog te regenen. Het blijft helaas buiig dus vanmorgen ontbijten we maar in de garage. Na het ontbijt vertrekt de een na de ander. Hier en daar moet er nog wat gesleuteld worden.........
Om een uur of één gaan wij ook maar weer eens richting Doetinchem, met Rob in ons kielzog.
Dieter en Nicole bedankt. 't was een super weekend :facebook

O ja één dingetje nog. Harold mag nog even uitleggen waarom er een dame aan zijn auto aan het sleutelen was :?
meeting dieter 1.jpg
Meer foto's volgen ongetwijfeld. Maar er moet eerst nog een tent te drogen gehangen worden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door ernabenno op 26 aug 2012 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Goodgoan! , Erna & Benno

We don't get lost, we just change where we want to go...

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 26 aug 2012 17:55

En hier hangt de tent inmiddels ook te drogen... en draait er een was... en ben ik zelf bijna total-loss!
Bijna, want er moeten nog een zooi foto's uit m'n camera richting pc, en daarna richting hier... maar of ik dat vandaag nog redt zonder dat mijn ogen vanzelf dicht vallen?? :shock:

Wat een weekend, en wat ben ik ontzettend blij dat er nu eens een ECHTE delegatie Nederlanders mee is gekomen richting Duitsland! Nu hoef ik tenminste geen compleet verslag te schrijven, dat is al (in het Duits, én in het Nederlands) gedaan door mede-feestvierders :mrgreen:

Tja... dat sleutelen... Laten we het er op houden dat Dani gewoon hele mooie slanke handen heeft, die heel precies in een verd@*#& klein hoekje kunnen om daar een ringetje en een moertje op een boutje te draaien 8)
Waarom dat dan moest? Is dat belangrijk dan? Ik vinnut niet, ik ben tenslotte toch gewoon weer thuis? En écht kapot was het niet, ik kon er nog gewoon mee rijden 8)

Jongens en meisjes, ik heb genoten dit weekend! Ondanks het buitje op zaterdag en het hondeweer op zondag... incl. de hoosbui onderweg terug bij Ede, alwaar ik ff niet harder dan 30 km/h op de snelweg kon rijden (en velen met mij)...
Nicole en Dieter, ongelooflijk bedankt voor de gastvrijheid, en het ter beschikking stellen van 'Camping Centrum Selm', incl. de sanitaire voorzieningen die speciaal voor dit soort gelegenheden is aangelegd! SUPER! TOP! :facebook

Ook nog een compliment aan Piet, die is in één dag toch maar even vanuit Zuid Limburg naar Selm afgereisd om een groot gedeelte van dit fantastische treffen mee te maken!
Chappeau! :facebook

Op dit moment worden er 200 foto's vanuit mijn camera richting PC gebonjourd, straks maar eens kijken of er nog wat geschikt materiaal bij zit om hier te laten zien! :mrgreen:
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Denmark, Germany, Belgium, Luxembourg, Monaco, Andorra

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 26 aug 2012 21:04

Er is een begin gemaakt met de bewerking van de foto's, maar ik redt het niet meer vandaag... 't wordt af en toe gewoon donker omdat m'n luiken vanzelf dicht vallen voor m'n ogen... :?
Morgen weer een nieuwe dag :wink:
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Denmark, Germany, Belgium, Luxembourg, Monaco, Andorra

Frankenstein
Kroegbaas
Kroegbaas
Kenteken: KD-315L
Bouwjaar: 26 mei 1983
Contacteer:

Bericht door Frankenstein » 26 aug 2012 21:58

Rustig aan hoor met de foto's, ff uitrusten voor de werkweek weer begint is ook heul belangrijk!
Eerst koffie...

The older I get, the better I was...

http://www.suzukilj80.nl

ernabenno

Bericht door ernabenno » 26 aug 2012 22:30

Offroadrunner schreef:Er is een begin gemaakt met de bewerking van de foto's, maar ik redt het niet meer vandaag... 't wordt af en toe gewoon donker omdat m'n luiken vanzelf dicht vallen voor m'n ogen... :?
Ik ben nog wel wakker (kan dan ook een uurtje langer uitrusten morgen :mrgreen: )
De fotos zijn nu aan het uploaden. Staan met een half uurtje wel online.
Goodgoan! , Erna & Benno

Frankenstein
Kroegbaas
Kroegbaas
Contacteer:

Bericht door Frankenstein » 26 aug 2012 23:05

ernabenno schreef:
Offroadrunner schreef:Er is een begin gemaakt met de bewerking van de foto's, maar ik redt het niet meer vandaag... 't wordt af en toe gewoon donker omdat m'n luiken vanzelf dicht vallen voor m'n ogen... :?
Ik ben nog wel wakker (kan dan ook een uurtje langer uitrusten morgen :mrgreen: )
Hmmm... 21.30 gepost, nu 23.04... :bouncer: :bounce: :bouncer:
Eerst koffie...

ernabenno

Bericht door ernabenno » 26 aug 2012 23:07

Hier kun je de foto's van de meeting vinden.
Goodgoan! , Erna & Benno

ernabenno

Bericht door ernabenno » 26 aug 2012 23:09

Frankenstein schreef:
ernabenno schreef:
Sorry Frank, duurde ietsje langer. Maar de post was toch echt van 22.30............ :mrgreen:
Goodgoan! , Erna & Benno

Frankenstein
Kroegbaas
Kroegbaas
Contacteer:

Bericht door Frankenstein » 26 aug 2012 23:21

ernabenno schreef:
Frankenstein schreef:
ernabenno schreef: Ik ben nog wel wakker (kan dan ook een uurtje langer uitrusten morgen :mrgreen: )
Sorry Frank, duurde ietsje langer. Maar de post was toch echt van 22.30............ :mrgreen:
Zie het al, tijd loopt een uurtje verkeerd... Maar toch 5 minuten te laat :wink: Als de foto's gaaf zijn is het je vergeven :mrgreen:
Eerst koffie...

ernabenno

Bericht door ernabenno » 26 aug 2012 23:25

Frankenstein schreef:
Zie het al, tijd loopt een uurtje verkeerd... Maar toch 5 minuten te laat :wink: Als de foto's gaaf zijn is het je vergeven :mrgreen:
......en ik maar denken dat we hier in de achterhoek wel eens achterlopen :Rude:
Laatst gewijzigd door ernabenno op 26 aug 2012 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Goodgoan! , Erna & Benno

Frankenstein
Kroegbaas
Kroegbaas
Contacteer:

Bericht door Frankenstein » 26 aug 2012 23:25

Het is je bij deze vergeven! Gave plaatjes! Harold een kapot druklager zo te zien?
Eerst koffie...

ernabenno

Bericht door ernabenno » 26 aug 2012 23:28

Frankenstein schreef:Het is je bij deze vergeven! Gave plaatjes! Harold een kapot druklager zo te zien?
............bijna goed...........
Goodgoan! , Erna & Benno

Henri Berends
Kenteken: 85-RB-70
Bouwjaar: 01 feb 1980
Contacteer:

Bericht door Henri Berends » 27 aug 2012 00:44

Frankenstein schreef:Het is je bij deze vergeven! Gave plaatjes! Harold een kapot druklager zo te zien?
Ik dacht al. Ik bespeur een meeting met sleutelactiviteiten :lol:

Benno: slechts een detail. (foto 5 v.d. 98) De binnenzijde van je reservewiel kan ook een likje verf gebruiken.
Wie bewaart, die heeft wat.....

DArtagnan
Kenteken: 79-ZR-RS
Bouwjaar: 10 mei 1984
Contacteer:

Bericht door DArtagnan » 27 aug 2012 00:49

Schitterende foto's, Benno.

Zo kunnen we nog wat nagenieten....
Es tat mer good kump...

Afbeelding