LIMBURGTREFFEN no 4

Evenementen en terreinen
Terrein gevonden waar gereden mag/kan worden? Vertel het hier! Ook beschrijvingen van-, of verslagen van bezoeken aan- bestaande terreinen of evenementen kun je hier kwijt.
Plaats reactie
man power
Kenteken: hk-82-xy
Bouwjaar: 09 jan 1981
Contacteer:

Re: LIMBURGTREFFEN no 4

Bericht door man power » 01 jun 2014 20:34

Pablo1954 schreef:Ik vond het een heel gezellig weekend en hartstikke fijn kennis te maken met een aantal leden van de LJ club.

Behalve een verdergaande sponsoring door de Suzuki dealer voor 2015 (BBQ en/of drank :) ) kunnen we m.i. ook een EU subsidie aanvragen; ook de kennismaking met de Duitse LJ vrienden was geweldig!! en dat wil Brussel toch, grensoverschrijdende samenwerking.

Voor mij smaakt dit, net als de satehsaus voor sommigen, naar méér. Dus ik doe mijn uiterste best om erbij te zijn bij de Alpentour.

Heb, zoals afgesproken, een mogelijke aanrijroute van Thionville naar Annecy bijgevoegd. Ik gebruik deze route ook met de motor en dat schiet ook zonder autoweg goed op en is nog leuk ook. Al met al vanuit Einighausen ruim 800 km. Twee dagen dus, en de eerste dag goed doorrijden voor zo'n 500 km: incl. wel bijna 200 km autoweg. En de tweede dag zo'n 300 km door Elzas en Jura.
Een mooie eerste halte vind ik zelf in de omgeving van Gerardmer, Bresse of Bussang.
hahaha paul zeker ook al de route gereden langs de grand ballon en petite ballon of zo iets,ikke ook daar de wegen onveilig gemaakt mee de motor :facebook :facebook :facebook :facebook
ik gebruik mijn 4wd regelmatig!!!

ernabenno
Bouwjaar: 0- 6-1983

Bericht door ernabenno » 01 jun 2014 20:47

Offroadrunner schreef:Owjeej, what's wrong? :shock:
Ongeveer halverwege de terugreis begon het acculampje te branden. Toch maar even gestopt, er was toevallig een parkeerplaats. Motorkap open, blijkt dat de v-snaar er af ligt, en bijna doormidden is. Niet getreurd, ik heb gelukkig altijd een reserveriem bij me........
Niet dus :Fire:
Met duck tape en tier ribs geprobeerd het hele spul weer aan elkaar te knopen en gelukkig, dat houdt. Nog geen kilometer verder begint het lampje weer te branden. Gelukkig meteen weer een parkeerplaats, deze keer pal aan de weg. Binnen 2 minuten stopt er een vriendelijke man met een schitterende A-Kadett (voor de top-gear liefhebbers: model Olivier) Helaas is zijn reserve-riem net een paar cm te groot.
Niet getreurd, Erna heeft nog panties bij zich, de schaar erin en proberen of dat het werkt. Net als ik de auto wil starten komt er een ADAC wagen langsrijden. Ik kon hem laten stoppen, en met alle geluk van de wereld; hij had zelfs een passende v-snaar bij zich. :mrgreen: :mrgreen:
Intussen kwam de man met de Kadett weer terug. Hij had (ongevraagd) nog even verderop bij een tankstation geprobeerd om een riem voor ons te regelen, wat hem helaas niet gelukt was.
O ja, de oude v-snaar was anderhalf jaar oud. Ik heb er nog geen 3000 km mee gereden.

En Harold, dat tikje wat je gisteren hoorde, dat is nu ook weg......
Laatst gewijzigd door ernabenno op 01 jun 2014 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Goodgoan! , Erna & Benno

We don't get lost, we just change where we want to go...

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 01 jun 2014 20:52

Allemenachies... :shock:

Wellicht een keer iets tussen riem en poelie gehad waardoor de riem een opdonder heeft gehad? Het moet toch een oorzaak hebben...
Gelukkig hebbie het kunnen oplossen, en alsnog vrij vlot thuis.

Which reminds me dat ik van de week toch ook maar even een extra snaartje ga aanschaffen... stel je voor tijdens de Alpentour... :shock:
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Denmark, Germany, Belgium, Luxembourg, Monaco, Andorra

man power
Contacteer:

Bericht door man power » 01 jun 2014 20:54

ernabenno schreef:
Offroadrunner schreef:Owjeej, what's wrong? :shock:
Ongeveer halverwege de terugreis begon het acculampje te branden. Toch maar even gestopt, er was toevallig een parkeerplaats. Motorkap open, blijkt dat de v-snaar er af ligt, en bijna doormidden is. Niet getreurd, ik heb gelukkig altijd een reserveriem bij me........
Niet dus :Fire:
Met duck tape en tier ribs geprobeerd het hele spul weer aan elkaar te knopen en gelukkig, dat houdt. Nog geen kilometer verder begint het lampje weer te branden. Gelukkig meteen weer een parkeerplaats, deze keer pal aan de weg. Binnen 2 minuten stopt er een vriendelijke man met een schitterende A-Kadett (voor de top-gear liefhebbers: model Olivier) Helaas is zijn reserve-riem net een paar cm te groot.
Niet getreurd, Erna heeft nog panties bij zich, de schaar erin en proberen of dat het werkt. Net als ik de auto wil starten komt er een ADAC wagen langsrijden. Ik kon hem laten stoppen, en met alle geluk van de wereld; hij had zelfs een passende v-snaar bij zich. :mrgreen: :mrgreen:
Intussen kwam de man met de Kadett weer terug. Hij had (ongevraagd) nog even verderop bij een tankstation geprobeerd om een riem voor ons te regelen, wat hem helaas niet gelukt was.
O ja, de oude v-snaar was anderhalf jaar oud. Ik heb er nog geen 3000 km mee gereden.
En Harold, dat tikje wat je gisteren hoorde, dat is nu ook weg......
das wel snel voor een v riempje,weer een tipje voor de alpentour v riempjes contacktpuntjes,bougie`s ,benzinefiltertje enz enz

man power
Contacteer:

Bericht door man power » 01 jun 2014 21:01

trouwens super weekend gehad,eerst zouden we naar daigny gaan om de sam uit te laten,ging de bus kapot :evil: :evil: :evil: pa kon de caravan nie mee nemen dus grrrr dan maar thuis blijven.maar ja na een paar overtuigende berichtjes hier op het forum toch maar de 410 volgestouwd sorry de lj was toch te klein,en een appartement bij piet geregeld met ontbijt :facebook :facebook :facebook een super weekend gehad,harold super foto`s en piet en dagmar bedankt voor het weeral leuke weekend. :facebook :facebook :facebook

erwin
Kenteken: 32 zb 99

Bericht door erwin » 01 jun 2014 21:07

man power schreef:
erwin schreef:Hoe was het?

Foto's :mrgreen:

Erwin
was nie gezellig je hebt niks gemist :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: op naar het volgende treffen,een mini sleutel meeting hier bij mij.
Ja ja en jij denkt dat ik dat geloof :lol: , eerst even de foto's kijken :shock:

Erwin
feb 1992-jul 2015 23jaar Suzuki SJ/Samurai
jan 2002-nog steeds Suzuki LJ 80

lj80Robbie
Kenteken: 98-XRL-2
Bouwjaar: 19 feb 1982

Re: LIMBURGTREFFEN

Bericht door lj80Robbie » 01 jun 2014 21:07

hier nog wat foto s
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

erwin

Bericht door erwin » 01 jun 2014 21:17

Offroadrunner schreef:Hoppa! Even op de tandjes bijten, maar de foto's (alweer ruim 100!) staan online op mijn website! :mrgreen:
Wauw, wat een foto's. Verdorie wat heb ik een mooi treffen gemist :evil:

Piet en Dagmar , mijn complimenten zelfs een koffie stop met VIP ontvangst bij de Suzuki dealer. :thumleft:

Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn.

Erwin

erwin

Bericht door erwin » 01 jun 2014 21:19

man power schreef:
erwin schreef:Hoe was het?

Foto's :mrgreen:

Erwin
was nie gezellig je hebt niks gemist :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: op naar het volgende treffen,een mini sleutel meeting hier bij mij.
Wanneer is die "mini sleutel meeting" ?

Kan ik alvast van onderdelen voor een servicebeurt aan de lj bestellen.

Erwin

ernabenno
Bouwjaar: 0- 6-1983

Bericht door ernabenno » 01 jun 2014 21:49

Ik heb ook wat foto's online staan.
Hier zou je ze moeten vinden
Goodgoan! , Erna & Benno

We don't get lost, we just change where we want to go...

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 01 jun 2014 22:12

ernabenno schreef:Ik heb ook wat foto's online staan.
Hier zou je ze moeten vinden
Ben blij dat ik ook nog een tijdje voor je heb gereden, sta ik ook eens op een paar foto's met mijn LJ :lol:
:facebook :facebook :facebook :facebook :facebook :facebook
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Denmark, Germany, Belgium, Luxembourg, Monaco, Andorra

lj80Robbie
Kenteken: 98-XRL-2
Bouwjaar: 19 feb 1982

Bericht door lj80Robbie » 01 jun 2014 23:23

hier Harold nog paar voor jou :mrgreen:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Frankenstein
Kroegbaas
Kroegbaas
Kenteken: KD-315L
Bouwjaar: 26 mei 1983
Contacteer:

Bericht door Frankenstein » 02 jun 2014 00:20

:facebook
Eerst koffie...

The older I get, the better I was...

http://www.suzukilj80.nl

Henri Berends
Kenteken: 85-RB-70
Bouwjaar: 01 feb 1980
Contacteer:

Bericht door Henri Berends » 02 jun 2014 07:14

ernabenno schreef:Dagmar & Piet, nogmaals bedankt voor het supergezellige weekend!!

De terugweg verliep iets minder voorspoedig als de heenreis, maar met een uurtje vertraging zijn we toch weer thuis gekomen :?
adac2.jpg
De Putmannetjes uit de Achterhoek hadden ook al panne in Fürstenau :(
Wie bewaart, die heeft wat.....

Dick
Kenteken: tf-82-pf
Type: Overig
Bouwjaar: 06 apr 1986

Bericht door Dick » 02 jun 2014 12:38

Putmannetjes hebben m toch verkocht :mrgreen:
Nieuwe eigenaar zit met de brokken :roll: ach wou m toch slopen,de barbaar 8)
D'N AERDVRUTTER
Sj413 V 86
Sj413 K 85
Sj410 V 87

Plaats reactie