Dat wordt creatief met komozakken en ducttape HaroldDArtagnan schreef:Ondanks het opofferen van de bijrijdersstoel, nóg te weinig bagageruimte: de extra bikinitop, die ik mee zou nemen zal dus (helaas ) thuis moeten blijven.

Dat wordt creatief met komozakken en ducttape HaroldDArtagnan schreef:Ondanks het opofferen van de bijrijdersstoel, nóg te weinig bagageruimte: de extra bikinitop, die ik mee zou nemen zal dus (helaas ) thuis moeten blijven.
Ga er maar van uit dat het een nat ritje wordt...ernabenno schreef:...en morgen rijden we richting Blokzijl (weer of geen weer)
Sorry Fred, dat was een voudje mijnerzijds...zoefsuki schreef:Goedemorgen!
Voor de vroege starters: goede reis!
Nog even op de site van Harold kijkend wordt iedereen dinsdag vanaf 13.00 uur in Blokzijl verwacht. Klopt dat nog steeds???
Wat is de reden dat wij om 10.00 uur verwacht worden?
De eerste druppels vallen reeds...Offroadrunner schreef:Ga er maar van uit dat het een nat ritje wordt...ernabenno schreef:...en morgen rijden we richting Blokzijl (weer of geen weer)
![]()
http://www.buienradar.nl/nederland/neer ... dar/24uurs
Camping " De Duin" In Blokzijl. Trouwens, op de site van Harold staan alle campings die we aan gaan doen.Razer-One schreef:welke camping staan jullie trouwens in blokzijl? ik vond er 3, en stel dat ik even wil komen kijken op de motor.....