Rhino Driving Days

Evenementen en terreinen
Terrein gevonden waar gereden mag/kan worden? Vertel het hier! Ook beschrijvingen van-, of verslagen van bezoeken aan- bestaande terreinen of evenementen kun je hier kwijt.
Plaats reactie
suzfan
Site Admin
Site Admin
Kenteken: HK-04-TG
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 jan 1982
Contacteer:

Rhino Driving Days

Bericht door suzfan »

Rhino Driving Days
Suzuki organiseert ook dit jaar weer een aantal gezellige en sportieve evenementen voor bezitters van een Suzuki 4x4. Deze Rhino Driving Days halen het beste uit uw vierwielaangedreven Suzuki en zijn leuk voor jong en oud.

25-jaar Suzuki 4WD Club
De eerstvolgende Rhino Driving Day is zondag 24 juni en het evenement vindt plaats op het motorcrossterrein in Heerde (Gelderland), tijdens de viering van het 25-jarige jubileum van de Suzuki 4WD Club Holland. Op het programma staan onder meer een presentatie over 4x4-techniek, een uitleg over hoe deze het best is te gebruiken en een praktijkgedeelte in het terrein, onder deskundige begeleiding. Extra informatie kunt u aanvragen via info@suzuki4wdclub.nl.

Circuit De Landsard
In het najaar organiseert Suzuki nóg een Rhino Driving Day, tijdens 4x4 Wereld, hét evenement voor 4x4- en SUV-lifestyle. Op zaterdag 22 en zondag 23 september kunnen Suzuki-rijders zich op Circuit De Landsard in Eindhoven uitleven in de wereld van vierwielaangedreven auto’s. Kijk voor meer informatie op: www.4x4wereld.com.

Rockanje
Er staat ook nog een Driving Day gepland in de Zuid-Hollandse kustplaats Rockanje. Nadere gegevens hierover worden binnenkort bekendgemaakt.

Reserveer de data van de Rhino Driving Days alvast in uw agenda, u bent van harte welkom!
Roest?? NEE, HIJ IS VAN POLYESTER !!!!

suzfan
Site Admin
Site Admin
Kenteken: HK-04-TG
Bouwjaar: 18 jan 1982
Contacteer:

Bericht door suzfan »

Hebben jullie vandaag ook een brief binnen gehad om inteschrijven? voor 24 juni. Ik denk dat ik hellaas niet kan maar er komt er nog een in het najaar. Ik hoop dat we een keer een hoop gebruikers van dit forum bij elkaar kunnen krijgen om de autos in real life te bewonderen.
Roest?? NEE, HIJ IS VAN POLYESTER !!!!

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner »

Ik heb nog geen brief binnen gekregen, maar ik kan me herinneren van een vorige keer dat het best prijzig is! Helemaal omdat je maar een halve dag bezig bet, en daar gaat dan nog een stukje theorie aan vooraf ook. Dan zit je al met al misschien een uurtje in die auto, en om daarvoor een hele hoop geld neer te tellen??...

(nb. ik zal ff kijken of ik de prijzen van vorig jaar nog ergens kan vinden)
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Andorra, Belgium, Denmark, France, Germany, Italy, Luxembourg, Monaco, Norway, Poland

Gast

Bericht door Gast »

ben er dan nog na het jubileum van de suzzz club...
denk dan dat het beter is dat ik niet rij :wink:

Groetjes Walter

Henri Berends
Kenteken: 85-RB-70
Bouwjaar: 01 feb 1980
Contacteer:

Bericht door Henri Berends »

Zondag is het een besloten bijeenkomst. Maximaal 150 voertuigen hebben zich kunnen aanmelden voor deelname aan de Rhino Driving Day die ter gelegenheid van het 25 jarig jubileum van de Suzuki 4WD Club Holland wordt georganiseerd.

Doelgroep zijn eigenaren van Suzuki's 4x4 uit de bouwjaren 2003-2007.

Inmiddels is de limiet bereikt en de inschrijving gesloten.

Henri

Plaats reactie