warm lopen
- man power
- Kenteken: hk-82-xy
- Bouwjaar: 09 jan 1981
- Contacteer:
warm lopen
zit ik hier in de ardennen met jajaj men 410 loopt da stom ding gloeiend heet,thermostaat er al uit gehaald niets,v snaar stond losjes verholpen nog niets,radiateur zit niet dicht want als je in de onderste slang nijpt komt het water recht omhoog?? wat kan dat nog meer zijn?
ik gebruik mijn 4wd regelmatig!!!
- lj80Robbie
- donateur2123
- Kenteken: 98-XRL-2
- Type: LJ80Q
- Bouwjaar: 19 feb 1982
Re: warm lopen
waterpomp mischien ,man power schreef:zit ik hier in de ardennen met jajaj men 410 loopt da stom ding gloeiend heet,thermostaat er al uit gehaald niets,v snaar stond losjes verholpen nog niets,radiateur zit niet dicht want als je in de onderste slang nijpt komt het water recht omhoog?? wat kan dat nog meer zijn?
- Frankenstein
- Kroegbaas
- Kenteken: KD-315L
- Bouwjaar: 26 mei 1983
- Contacteer:
Of het blok zelf wat dicht zit. Probeer het blok eens door te spoelen, misschien helpt het en anders zou het idd de waterpomp kunnen zijn.
- Steven
- Kenteken: Nog Geen
- Bouwjaar: 07 jul 1980
Laatste keer dat mijn waterpomp kapot ging piste het vehikel koelvloeistof.
Als je je water omhoog ziet komen in je radiator zit de verstopping, als ze er is, niet in je radiator. Werkt uw verwarming?
Als je je water omhoog ziet komen in je radiator zit de verstopping, als ze er is, niet in je radiator. Werkt uw verwarming?
- man power
- Contacteer:
verwarming werkt wel ja,kan dat schoepenwieltje van de waterpomp los gaan van het asje??volgens mij pompt hij niet want de thermostaat is er uit en het water circuleert niet
- marceldodge
als ik dit zo hoor is het idd. de waterpomp!
- man power
- Contacteer:
probleem opgelost,alles nagekeken waterpomp er af gehad,thermostaat er uit,alles door gespoeld,ook nog ontseking gecontroleerd die stond veeeeel te vroeg maar nog steeds warm.
toen toch maar radiateur er uit gehaald, even van een andere 410 een vrij nieuwe gepikt en ja hoor probleem opgelost,en toch de oude doorgespoeld en volgens mij kwam er genoeg water uit hahahah dus toch niet.
toen toch maar radiateur er uit gehaald, even van een andere 410 een vrij nieuwe gepikt en ja hoor probleem opgelost,en toch de oude doorgespoeld en volgens mij kwam er genoeg water uit hahahah dus toch niet.
- Frankenstein
- Kroegbaas
- Kenteken: KD-315L
- Bouwjaar: 26 mei 1983
- Contacteer:
Mooi dat je het probleem gevonden hebt!