hallo
past het vliegwiel en de koppeling en versnellingsbak van een lj80 800cc op een sj410 1000cc motor
lj80
-
- Berichten: 1109
- Lid geworden op: 10 dec 2011 21:58
- Kenteken: BB-02-BD
- Type: LJ80V
- Bouwjaar: 01 dec 1981
- Locatie: langweer
Re: lj80
Ja
Je kan gewoon een 410 motor in je lj80 zetten.
Alleen de carterpan en olieaanzuigbuis omzetten.(past ook 1op1)
Je kan gewoon een 410 motor in je lj80 zetten.
Alleen de carterpan en olieaanzuigbuis omzetten.(past ook 1op1)
Pas op nonpurist in actie
Ooit trots eigenaar van drie mrb vrije oldtimers
Ooit trots eigenaar van drie mrb vrije oldtimers
-
- Berichten: 1109
- Lid geworden op: 10 dec 2011 21:58
- Kenteken: BB-02-BD
- Type: LJ80V
- Bouwjaar: 01 dec 1981
- Locatie: langweer
Re: lj80
Is dat zo?!
Ik rij normaal met een 410bak erachter.
Maar heb een aantal jaar terug tijdelijk een lj bak geplaatst.
Die paste er toen zo op.
Ik rij normaal met een 410bak erachter.
Maar heb een aantal jaar terug tijdelijk een lj bak geplaatst.
Die paste er toen zo op.

Pas op nonpurist in actie
Ooit trots eigenaar van drie mrb vrije oldtimers
Ooit trots eigenaar van drie mrb vrije oldtimers
- DArtagnan
- donateur2123
- Berichten: 1153
- Lid geworden op: 29 mei 2008 00:38
- Kenteken: 79-ZR-RS
- Type: LJ80Q
- Bouwjaar: 10 mei 1984
- Locatie: Sittard(L)
- Contacteer:
Re: lj80
Vanaf 410 type 2 zit het lager voor de primaire as in het vliegwiel en niet meer in de krukas.
Dus is de primaire as te lang.
Heb je een 410 type 1, dan gaat dat nog wel. Deze heeft ook nog het naaldlager in de krukas.

Dus is de primaire as te lang.
Heb je een 410 type 1, dan gaat dat nog wel. Deze heeft ook nog het naaldlager in de krukas.

Es tat mer good kump...

