Cabrio

Je bent bezig met je LJ80, en je komt er niet meer uit? Hier kan je je vragen kwijt. Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden. Schroom dus niet je vraag te stellen, en schroom ook niet een vraag te beantwoorden!
Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Cabrio

Bericht door Offroadrunner » 09 jan 2008 18:41

Vanmiddag m'n laatste adres in Naarden, en net voor het adres waar ik moest zijn zag ik ineens het pand van Cabriocare staan... Nadat ik had gelost ff naar binnen geslopen daar, eens ff informeren naar wat mogelijkheden. :wink:

Eerst gevraagd of ze ook kappen konden leveren voor de LJ80. "Is dat zo'n Vitara?"... Hmm...
Dus eerst maar eens uitgelegd dat dat niet het geval was... Het blijkt dus dat ze daar alleen hard- en softtops voor de Vitara kunnen leveren.
"Maar u maakt ook zelf nieuwe cabriokappen" was mijn commentaar. De man kijkt mij aan alsof hij water ziet branden...dus ik zeg dat een nieuwe kap voor mijn LJ80 niet of nauwelijks meer te krijgen is en vraag dus wat het ongeveer kost als hij er één voor mij zou maken. Ik heb tenslotte de oude kap nog als voorbeeld en als mal.

"Tja, dan euhm... ja... euhm.... dan moet je toch al gauw... euhm... mja... aan de vijftienhonderd euro zit je zo..." Hij vertelde het zowat met het schaamrood op z'n kaken. :oops: En ik zeg dan ook "Da's niet mis!"
"Nee" zegt ie "En dan heb ik je auto een week of 2 á 3 hier nodig, die oude kap gebruik ik alleen om naar te kijken voor de details en als voorbeeld dat de ramen even groot worden. Voor de rest doe ik daar niets mee, we maken de kap echt pas op de auto om een mooi strak resultaat te krijgen"
Tja, nu begrijp ik waar die €1.500,- vandaan komt... :shock:

Ik heb de beste man toch maar gezegd dat ik nog even doorzoek... ondanks dat de auto's die daar in de werkplaats stonden er héél erg mooi uitzagen met de kappen waar ze nu mee bezig waren! (o.a. een Snoek, en een 205)
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Germany

Plaats reactie