Had ik al even niet gebruikt. Maar tegenwoordig gaat het ondersteunen bij het uploaden van plaatjes een stuk eenvoudiger.

Ik heb destijds een Optima YellowTop gehad, heb ik 13 jaar (!!!) gebruikt voordat hij de geest gaf en deed het werkelijk altijd! Ook nadat de auto een tijd lang stil gestaan had! In zijn leven heeft ie heel wat te verduren gehad... hij het z'n leven in 4 Suzuki's geleefd waaronder 2 race Samurai's, m'n witte Samurai met lier, en uiteindelijk nog in m'n LJ80! Zelfs onder water moeten lieren was 'm niet te gek! Ding was toen ik 'm kreeg (jazeker, niets voor betaaldFrankenstein schreef: ↑01 feb 2020 22:06Spoedig een Varta scoren, heeft op papier al meer startcapaciteit dus ben benieuwd!
Offroadrunner schreef: ↑06 feb 2020 22:09 Ik vind het weer een werkplaats(je)
De tuin is weer leeg, vandaag nog 3x naar de vuilstort gereden (compensatieregeling omdat ik zaterdag moet werken) en alles heeft zo'n beetje wel weer een plek gekregen in de schuur! #EerVanJeWerk
Alleen de elektra moet nog gebeuren, maar daar begin ik zelf niet aan... ben bang dat dan de hele zooi af fikt als de stroom er weer op gaat![]()
Volgens mij niet