Doe je goed man! Hoop daar in augustus ook weer een keer aan toe te komen! Ff te druk nu nog met andere zaken.suzuki.pickup schreef: ↑14 jul 2019 20:24zo effe een hete koffie, vanmiddag gatenkaasje een half litertje olie gevoerd en met mijn vrouw heerlijk tot vanavond wezen toeren cabrio style. Gaat sinds zijn nieuwe brandstof en luchtfilter weer als de brandweer....
Dat klinkt lekker én bekend! Weggetjes met Max 60 en lekker kijken. Genieten!!suzuki.pickup schreef: ↑18 jul 2019 22:06rij lekker alle binnenweggetjes op ameland fred, en dan met cruise tempo en onderweg nog koffie. dan ben je zo een middag zoet, vooral als je vrouw zegt; oh, maar dan kunnen we daar ook nog wel even kijken...
Nee helaas zoiets zit er nu niet tussen, maar ik wil dat wel extra op letten als we weer eens op zoek zijn naar leuke meuk! Ik heb je nulzes toch?Frankenstein schreef: ↑07 aug 2019 01:44Hè Fred, zit er nog oud gereedschap tussen het brocante geweld? Ben op zoek naar smeedtangen en dat soort spul, iets met teveel hobby's maar alles is leuk om te doen![]()
Mocht ik in de toekomst wat tegenkomen maak ik een foto en app die ff. We zien wel.Frankenstein schreef: ↑08 aug 2019 18:21Ik heb die van jou ik ieder geval wel Fredik moet alleen kijken dat de schuur straks niet overloopt met spullen. Staat al een aambeeld en een prototype smidsvuur en nog een stapel halve projecten op het moment
![]()