Vandaag is zo'n dag dat ik beter in bed had kunnen blijven liggen. Niets gaat zoals het moet en niets moet zoals het gaat! Wat een dramadag!
Tot een kwartier geleden .. vriend Arjan kwam met het bericht dat we 2 kaarten hebben bemachtigd voor de Heineken Dutch Grand Prix op Zandvoort komend jaar! 3 dagen lang Passe Partout Gold tickets Tarzan-In met uitzicht op Start / Finish en de Tarzanbocht!
Yeah Arjan, you make my day!
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold WWW.OFFROADRUNNER.NL LJ80-traveling to: Andorra, Belgium, Denmark, France, Germany, Italy, Luxembourg, Monaco, Norway, Poland
Dank jullie allen!
Het begint langzaam tot me door te dringen dat we toch écht kaarten hebben bemachtigd, en hoe we daar komen en waar we overnachten was tot nu toe onze minste zorg... Het zal iets van een fiets worden denk ik, of de trein. Andere mogelijkheden worden bij voorbaat uitgesloten en onmogelijk gemaakt door de orga. Er zal best een oplossing komen maar hoe die er uit ziet is tot nu toe volstrekt onduidelijk!
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold WWW.OFFROADRUNNER.NL LJ80-traveling to: Andorra, Belgium, Denmark, France, Germany, Italy, Luxembourg, Monaco, Norway, Poland
Goedemorgen Armin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Maak er een mooie dag van.
Doe bij de koffie wel even een stukje taart.
Nu nog iets te vroeg.