Suzuki Alto = ongeschikt

Alle nieuwtjes, ins & outs over Suzuki. Een nieuw prototype? Een update van de Ignis? Nieuws over het Suzuki Rallyteam? Hier kan je die berichten posten en lezen!
Plaats reactie
Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Suzuki Alto = ongeschikt

Bericht door Offroadrunner »

Dit bericht hoort eigenlijk thuis onder het kopje 'non-nieuws' :mrgreen:
Afbeelding

Suzuki Alto afgekeurd als rijexamenauto
redactie
Slechts nieuws als je net als rijschool een Suzuki Alto hebt gekocht of als je rijlessen in de kleine 'Suus' volgt.

De kleine hatchback is onlangs afgekeurd als examenauto. In het juryrapport over de zakjapanner valt te lezen dat het model over onvoldoende beenruimte achterin beschikt, terwijl ook de breedte van de cabine als te beperkt wordt ervaren.

In de Chevrolet Cruze, Honda Insight, Opel Insignia Sports Tourer, Seat Exeo en Toyota's Urban Cruiser en Verso daarentegen moag wel het rijexamen worden afgenomen, zo bericht het CBR.

Afbeelding
Bron: Autotelegraaf
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Denmark, Germany, Belgium, Luxembourg, Monaco, Andorra

Gert-Jan
Contacteer:

Re: Suzuki Alto = ongeschikt

Bericht door Gert-Jan »

Offroadrunner schreef:valt te lezen dat het model over onvoldoende beenruimte achterin beschikt
Huh :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Natuurlijk zitten de examinator EN de kandidaat tijdens het examen altijd achterin :?: :scratch:
Offroadrunner schreef:terwijl ook de breedte van de cabine als te beperkt wordt ervaren.
Deze kritiek lijkt mij steekhoudender. Ik zou ook niet continu een soort van 'ongewenste intimiteit' met een examinator willen hebben. Zeker niet tijdens een examen :D
Laatst gewijzigd door Gert-Jan op 12 jun 2009 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Re: Suzuki Alto = ongeschikt

Bericht door Offroadrunner »

Ik vraag me af of het er ook mee te maken heeft dat de Splah bij de Euro Ncap botsproeven slechts 3 sterren heeft gehaald...?!?!
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Denmark, Germany, Belgium, Luxembourg, Monaco, Andorra

Plaats reactie