Ik ben nieuw hier !!!

In dit forum kan iedereen die een LJ80 in zijn bezit heeft zijn auto (met foto) registreren. Zo krijgen we een beeld van het aantal nog rijdende LJ80's in Nederland (en Belgie?)
Plaats reactie
HD18VX

Ik ben nieuw hier !!!

Bericht door HD18VX » 31 jan 2008 20:34

Type: LJ80
Model: V
Kenteken: HD-18-VX
Kleur: wit, nog wel
Bouwjaar: 1981
Eigenaar: Robbert Brands
Standplaats: Kaatsheuvel

Hallo allemaal,

Ik heb mij begin van deze week op de site geregistreerd en later bij dit forum aangemeld. De LJ heb ik al ruim twee jaar in mijn bezit.
Dit forum heb ik pas recent ontdekt en pas deze week de tijd genomen om me aan te melden.
De LJ ligt momenteel helemaal uit elkaar omdat hij nodig gerestaureerd moest worden. Je durfde hem niet meer in de regen te laten staan, bang dat hij de week erna totaal zou ontbinden.
Een van de vorige eigenaren heeft de auto opgelapt met veel dakleer, plaatjes oplassen en als afwerking een dikke laag plamuur. Plaatselijk 5mm.
Ik kom er nu steeds meer achter dat heel veel delen van de auto gelogen zijn. Gaat dus even duren voordat hij klaar is. Hij wordt waarschijnlijk weer een heel stuk lichter.

Ik zal later proberen om samen met mijn maatje Leon wat foto´s te plaatsen zodat jullie kunnen zien wat wij allemaal uitvreten.
Leon is de man met de DAF Torpedo.

Zo voor nu even genoeg over mij en de LJ

Groeten Robbert
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen (zeker bij de restauratie van een LJ80)

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 31 jan 2008 20:38

Welkom Robbert!

Belangrijkste is dat er straks weer een LJ80 gered is van een wisse dood! :wink: En dat dat even duurt is dan van minder belang...
Wel jammer dat je waarschijnlijk niet klaar bent met de restauratie voor de meeting in april, maar ook zonder LJ80 ben je welkom. :wink:
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Germany

Grabber

Bericht door Grabber » 31 jan 2008 20:52

Welkom! En veel plezier hier.
We zijn benieuwd naar je LJ en zullen het volgen!

Frankenstein
Kroegbaas
Kroegbaas
Kenteken: KD-315L
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 26 mei 1983
Contacteer:

Bericht door Frankenstein » 31 jan 2008 21:14

Welkom Robbert! Ik zag een paar dagen geleden je aanmelding en er ging bij mij gelijk een belletje rinkelen bij je kenteken, dus gelijk de fotomap ingedoken en ik kwam je lj tegen! Blijkt dus de eerste lj geweest te zijn waar ik naar gekeken heb (op marktplaats, ik heb hem nooit in het echt gezien) en waardoor bij mij de interesse in lj's is ontstaan :D Heb je foto's hoe de lj er nu aan toe is?
Eerst koffie...

The older I get, the better I was...

http://www.suzukilj80.nl

Plaats reactie