rond kapje op dashboard
rond kapje op dashboard
Op het dash van mijn LJ zit een stukje onder de radio (iets rechts van het midden) een ronde uitsparing waar een kunststof afdekkapje in zit. Keurig netjes, maar waar is het voor? Hoort er een accesoire in? 

- lj80Robbie
- donateur2123
- Kenteken: 98-XRL-2
- Type: LJ80Q
- Bouwjaar: 19 feb 1982
Re: rond kapje op dashboard
kan je er foto van maken ,
is wat makkelijker
is wat makkelijker
Grabber schreef:Op het dash van mijn LJ zit een stukje onder de radio (iets rechts van het midden) een ronde uitsparing waar een kunststof afdekkapje in zit. Keurig netjes, maar waar is het voor? Hoort er een accesoire in?
- Offroadrunner
- Beheerder
- Kenteken: 63-ZB-67
- Bouwjaar: 18 apr 1981
- Contacteer:
Kan me zo niet bedenken waar dat voor zou kunnen zijn. Misschien is een foto in dit geval wel handig 

Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold

WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Andorra, Belgium, Denmark, France, Germany, Italy, Luxembourg, Monaco, Norway, Poland

WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Andorra, Belgium, Denmark, France, Germany, Italy, Luxembourg, Monaco, Norway, Poland
- suzfan
- Site Admin
- Kenteken: HK-04-TG
- Bouwjaar: 18 jan 1982
- Contacteer:
wat is standaard? Ik heb daar wel een sigareteaansteker zitten maar originel hoort die volgens mij in een houdertje onder het dashboard. Ik wil wel een foto maken maar ik denk niet dat mijn dashboard origineel is.
Hieronder twee foto's van internet.
Ik denk dat de blauwe origineel is ???
Hieronder twee foto's van internet.
Ik denk dat de blauwe origineel is ???
Roest?? NEE, HIJ IS VAN POLYESTER !!!!
- Frankenstein
- Kroegbaas
- Kenteken: KD-315L
- Bouwjaar: 26 mei 1983
- Contacteer:
- lemor5
- donateur2123
- Kenteken: GY-16-TR
- Bouwjaar: 0- 0-1981
gaatje
lijkt mij een gaatje uit het pre nicotine tijdperk , kan ook een extra 12 volt aansluiting geweest zijn voor 27 mc of kaartleeslampje is iig niet origineel lijkt mij
let the sunshine in
- Frankenstein
- Kroegbaas
- Kenteken: KD-315L
- Bouwjaar: 26 mei 1983
- Contacteer:
- Offroadrunner
- Beheerder
- Kenteken: 63-ZB-67
- Bouwjaar: 18 apr 1981
- Contacteer:
Een 27MC is inderdaad wel erg makkelijk in het terrein. Als je samen met vrienden bent (alleen het terrein in is onverstandig, weet je nog?
) kan je niet alleen lekker ouwehoeren over van alles en nog wat, maar als je onverhoopt ergens buiten het zichtsveld van anderen vast komt te zitten kan je ook nog 's makkelijk om hulp roepen.
Mocht je een keer een evenement rijden en daar in colonne heen rijden, dan is het ook verd** makkelijk!
Ik heb in beide Suzuki's een bakkie, en wil niet zonder!

Mocht je een keer een evenement rijden en daar in colonne heen rijden, dan is het ook verd** makkelijk!
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold

WWW.OFFROADRUNNER.NL

WWW.OFFROADRUNNER.NL
- lj80Robbie
- donateur2123
- Kenteken: 98-XRL-2
- Bouwjaar: 19 feb 1982
ja klopt Harold ik heb ook nog een bakkie liggen zit nog ingebouwd in een console van de sj413 die ik toen gemaakt heb
hij zal niet in de lj passen deze kwam boven de binnespiegel aan het raamkader van sj ,de landmeter hoort in een sj410
met een beetje knip en plakwerk zal ik het proberen
hij zal niet in de lj passen deze kwam boven de binnespiegel aan het raamkader van sj ,de landmeter hoort in een sj410
met een beetje knip en plakwerk zal ik het proberen
Offroadrunner schreef:Een 27MC is inderdaad wel erg makkelijk in het terrein. Als je samen met vrienden bent (alleen het terrein in is onverstandig, weet je nog?) kan je niet alleen lekker ouwehoeren over van alles en nog wat, maar als je onverhoopt ergens buiten het zichtsveld van anderen vast komt te zitten kan je ook nog 's makkelijk om hulp roepen.
![]()