noorden van het land

Evenementen en terreinen
Terrein gevonden waar gereden mag/kan worden? Vertel het hier! Ook beschrijvingen van-, of verslagen van bezoeken aan- bestaande terreinen of evenementen kun je hier kwijt.
Plaats reactie
Harry
Kenteken: jg 10 gb
Bouwjaar: 27 jun 1979

noorden van het land

Bericht door Harry » 06 jun 2011 18:00

zijn er wel eens ritten in het noorden van het land
want ik lees maar weinig over de provincies groningen friesland en drenthe

gr harry

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Re: noorden van het land

Bericht door Offroadrunner » 06 jun 2011 18:23

Je hebt gelijk Harry, we hebben idd nog nooit een rit in het hoge Noorden gehad... En dat terwijl en zo langzaamaan toch steeds meer mensen uit de noordelijke provinciën komen.
Maar goed, mocht je je geroepen voelen eens iets van een mooie rit in elkaar te draaien, laat je vooral niet tegen houden. :wink: Cabroof heeft afgelopen weekend ook een fantastische rit voor ons in elkaar gezet in Zuid Limburg, dus wellicht is er iemand (waar ook in Nederland) die dit initiatief wil overnemen. Meerdere ritten per jaar is altijd leuk! :roll: :mrgreen:

Overigens denk ik er aan om voor volgend jaar weer een internationale LJ80 meeting te organiseren, er moeten tegen die tijd toch wel wat meer LJ80's klaar zijn qua restauratie. :mrgreen:
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Denmark, Germany, Belgium, Luxembourg, Monaco, Andorra

lj80Robbie
Kenteken: 98-XRL-2
Bouwjaar: 19 feb 1982

Bericht door lj80Robbie » 06 jun 2011 18:46

:thumright:

Harry

Bericht door Harry » 06 jun 2011 20:26

ja het lijkt me wel een goed idee om zoiets eens te doen ik ga eens ff kijken of er wat te regelen is
er is hier ook een zandwinning in de buurt daar heb ze wel eens een 4x4 dag gehouden ik ga hier eens ff n de buurt rond kijken voor wat ideeen misschien ook wel een leuk idee om een er weekend van te maken ik heb de ruimte wel om een soort van camping te maken voor een weekend
dus ik ga kijken of ik wat kan regelen

Harry

Bericht door Harry » 06 jun 2011 20:32

ik hoop wel dat er meer van die mini hummers op de weg komen want het zijn gewoon super wagentjes
ben gister ff onderdelen wezen halen in friesland daar heb ik er 3 helemooie gezien
echt super moooi

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 06 jun 2011 21:09

Harry schreef: er is hier ook een zandwinning in de buurt daar heb ze wel eens een 4x4 dag gehouden ik ga hier eens ff n de buurt rond kijken voor wat ideeen misschien ook wel een leuk idee om een er weekend van te maken ik heb de ruimte wel om een soort van camping te maken voor een weekend
dus ik ga kijken of ik wat kan regelen
Let wel Harry, een terrein is niet noodzakelijk voor een meeting met LJ80 gelijkgestemden!
Een groot aantal van de nu nog rijdende LJ80's is geheel of gedeeltelijk gerestaureerd, en daar heeft de eigenaar vaak heel veel uren en geld in zitten (denk maar eens aan die mooie die je in Friesland hebt gezien bij Pieter Visser?). Deze eigenaren vinden het vaak (begrijpelijk) zonde om met hun LJ80 nog het terrein in te duiken.

Een mooie route door de omgeving, met af en toe een leuk zandpaadje, een bakje koffie onderweg, een tussenstop bij één of ander eettentje, bij terugkomst op de camping (of waar dan ook) een lekkere barbecue. Gevolgd door een gezellige avond, wellicht rond een lekker vuurtje...
Het gaat bij veel LJ80 bijeenkomsten meer om de gezelligheid, als om het terreinrijden! Gewoon lekker samen zijn en praten over de gezamenlijke hobby is meer dan genoeg! En het scheelt nog een hoop geld ook, je hoeft tenslotte geen terrein af te huren. :wink:

Check de foto's van de Limburgrit afgelopen weekend maar eens om een indruk te krijgen, plaatjes zeggen meer dan woorden denk ik :mrgreen:
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Denmark, Germany, Belgium, Luxembourg, Monaco, Andorra

Harry

Bericht door Harry » 06 jun 2011 23:14

oke ik zal de foto,s ff gaan bekijken en tuurlijk begrijp ik het dat de mensen ze niet willen kapot gaan rijden in ruw terein maar bos padjes enleuke landelijk gebieden zijn er hier genoeg ik ga me hier eens ff voor in zetten

Plaats reactie