Eindelijk voorstellen
Eindelijk voorstellen
Hallo allemaal,
Ik ben Wim, en woon in wageningen. Sinds ruim een jaar ben ik in het trotse bezit van een blauwe LJ80.
Aangezien ik zelf niet overweg kan met het moderne medium internet, heeft het een tijdje geduurd voordat ik mezelf na de registratie, voor ga stellen (moest wachten op hulp)
Sinds 1987 heb ik voor mijn werk bij staatsbosbeheer, verschillende suzuki's versleten.
Ben begonnen met een sj, vervolgens een samurai, en uiteindelijk een Jimny.
Toen ik vorig jaar met de fut ging, heb ik prive een lj80 aangeschaft.
Sinds de aanschaf zijn de koolborstels van de dynamo, en een aantal pakkingen vervangen. Tevens heb ik de orriginele wielen op de kop getikt. Hier zitten echter banden op met een minimaal profiel op. Ik ben dus nog op zoek naar een set goede banden voor op de orriginele velgen. Aanbiedingen zijn dus van harte welkom.
Mijn zoon houd voor mij dit forum in de gaten, dus als jullie iets te melden hebben, hoor ik het wel.
Ondertussen heb ik het profiel aangepast, en de woonplaats (wageningen) ingevuld, zodat dit op de landkaart aangepast kan worden (de veluwe was nog niet vertegenwoordigd)
Iedereen veel lj plezier toegewenst.
Wim
Ik ben Wim, en woon in wageningen. Sinds ruim een jaar ben ik in het trotse bezit van een blauwe LJ80.
Aangezien ik zelf niet overweg kan met het moderne medium internet, heeft het een tijdje geduurd voordat ik mezelf na de registratie, voor ga stellen (moest wachten op hulp)
Sinds 1987 heb ik voor mijn werk bij staatsbosbeheer, verschillende suzuki's versleten.
Ben begonnen met een sj, vervolgens een samurai, en uiteindelijk een Jimny.
Toen ik vorig jaar met de fut ging, heb ik prive een lj80 aangeschaft.
Sinds de aanschaf zijn de koolborstels van de dynamo, en een aantal pakkingen vervangen. Tevens heb ik de orriginele wielen op de kop getikt. Hier zitten echter banden op met een minimaal profiel op. Ik ben dus nog op zoek naar een set goede banden voor op de orriginele velgen. Aanbiedingen zijn dus van harte welkom.
Mijn zoon houd voor mij dit forum in de gaten, dus als jullie iets te melden hebben, hoor ik het wel.
Ondertussen heb ik het profiel aangepast, en de woonplaats (wageningen) ingevuld, zodat dit op de landkaart aangepast kan worden (de veluwe was nog niet vertegenwoordigd)
Iedereen veel lj plezier toegewenst.
Wim
- Offroadrunner
- Beheerder
- Kenteken: 63-ZB-67
- Type: LJ80Q
- Bouwjaar: 18 apr 1981
- Contacteer:
Welkom hier Wim (en natuurlijk ook je zoon
)
Gaaf dat je, als je al met de VUT bent, er gewoon voor kiest om met een LJ80 te willen rijden! En zo te zien ziet je LJ er nog verdraaid goed uit ook. Proficiat dat je nog een goed exemplaar hebt kunnen vinden!
Heel veel plezier op het forum, en als er vragen zijn dan horen we het wel.

Gaaf dat je, als je al met de VUT bent, er gewoon voor kiest om met een LJ80 te willen rijden! En zo te zien ziet je LJ er nog verdraaid goed uit ook. Proficiat dat je nog een goed exemplaar hebt kunnen vinden!

Heel veel plezier op het forum, en als er vragen zijn dan horen we het wel.

Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold

WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Germany

WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Germany
- lj80Robbie
- Kenteken: 98-XRL-2
- Bouwjaar: 19 feb 1982
- Henri Berends
- Kenteken: 85-RB-70
- Bouwjaar: 01 feb 1980
- Contacteer:
Ha Wim,
Tot voor kort heb ik altijd in de regio Ede met mijn witte LJ80Q rondgereden.
Vanwege ruimtegebrek staat ie voorlopig op stal. Nu nog even tijdelijk in Pijnacker. En vanaf januari staat ie onder in de garage van onze nieuwe woning in Doorwerth.
Ik werk zelf in Wageningen en rij daar dagelijks naar toe in mijn zilvergrijze Grand Vitara.
Ik zie je nog wel!
Henri Berends (Westervoort)
Tot voor kort heb ik altijd in de regio Ede met mijn witte LJ80Q rondgereden.
Vanwege ruimtegebrek staat ie voorlopig op stal. Nu nog even tijdelijk in Pijnacker. En vanaf januari staat ie onder in de garage van onze nieuwe woning in Doorwerth.
Ik werk zelf in Wageningen en rij daar dagelijks naar toe in mijn zilvergrijze Grand Vitara.
Ik zie je nog wel!
Henri Berends (Westervoort)
- Frankenstein
- Kroegbaas
- Kenteken: KD-315L
- Bouwjaar: 26 mei 1983
- Contacteer: