Bedankt allemaal t was gezellig

Dan was het Greet met haar strakke.... schoenen...Dick schreef:Zal Greet dan die hardloopster zijn bij t eet tentje![]()
Geen dank. Wij vonden het heel mooi dat er weer een flinke opkomst was.lj80Robbie schreef:Offroadrunner schreef:Ik denk dat hier een bedankje naar Erna (en Benno) op z'n plaats is!
Was het niet voor de heerlijke chocolade hagelslag cake en de koffie, dan is het wel voor het fantastische kaartlezen, en ons allemaal over de mooiste dijkweggetjes leiden die de Betuwe rijk is!
DANKDANK
DANK
DANK
Daar sluit ik mij bij aan
ernabenno schreef: Harold, als ik jou foto's aanklik, krijg ik ze dubbel te zien en ik heb (nog) geen druppel gedronken
Same here!!!lj80Robbie schreef:Offroadrunner schreef:Ik denk dat hier een bedankje naar Erna (en Benno) op z'n plaats is!
Was het niet voor de heerlijke chocolade hagelslag cake en de koffie, dan is het wel voor het fantastische kaartlezen, en ons allemaal over de mooiste dijkweggetjes leiden die de Betuwe rijk is!
DANKDANK
DANK
DANK
Daar sluit ik mij bij aan
Bij mij zijn ze ook dubbel en ook nog geen alcohol aangeraakt.....Offroadrunner schreef:ernabenno schreef: Harold, als ik jou foto's aanklik, krijg ik ze dubbel te zien en ik heb (nog) geen druppel gedronkenMeer mensen die hier last van hebben? Ik kan namelijk niets vreemds ontdekken en ik zie ze wel gewoon één keer...
Sodeju!erwin schreef:Renske en ik hebben genoten, van de cake de route en het gezelschap . Dank aan de initiatiefnemers en de rest van de club.
Morgenochtend de lj in de stalling.
O ja Piet, gemiddeld verbruik 1 op 13,5![]()
Erwin
Ik heb welgeteld 1 foto gemaakt en die staat op feestboekOffroadrunner schreef:Ben ik nou de enige die foto's heeft gemaakt? Waar blijven jullie (al dan niet met de telefoon gemaakte) foto's?![]()
heb geen cam en geen tel die foto maaktOffroadrunner schreef:Ben ik nou de enige die foto's heeft gemaakt? Waar blijven jullie (al dan niet met de telefoon gemaakte) foto's?![]()