Geëmigreerde LJ80

Stel hier jezelf en je LJ80('s) voor. Het liefst natuurlijk met een foto van je auto met jou erin, -op of -bij.
Henri Berends
Kenteken: 85-RB-70
Bouwjaar: 01 feb 1980
Contacteer:

Re: Geëmigreerde LJ80

Bericht door Henri Berends »

Elandproef.....
Bijlagen
Land Rover 2.jpg
Wie bewaart, die heeft wat.....
PimSchermer
Kenteken: TLK 568
Bouwjaar: 19 jan 1982

Bericht door PimSchermer »

Wel wat laat, maar ik zie nu pas jouw reactie.We wonen in Närke in een natuurgebied met de naam Kilsbergen, ten westen van Örebro.We wonen hier inmiddels permanent en de LJ80 doet het nog steeds uitstekend. Wel moet er zo langzamerhand iets gaan gebeuren aan wat roest zo links en rechts. Een mooie klus voor de zomer. Altijd welkom voor een kop koffie als je in Zweden bent.
Groeten, Pim Schermer
Offroadrunner schreef: 01 jul 2014 23:33 Welkom! En heel veel plezier met je LJ, en hier op het forum!
Mag ik vragen waar je ergens 'woont' in Zweden? Een oud collega van me is 7 jaar geleden ook geëmigreerd en die heeft het er ook onwijs naar z'n zin! Iets met fantastische natuur en vriendelijke mensen enzo! 8)
zoefsuki schreef:Na Noorwegen dus nu ook een Zwedentrip toe te voegen aan de lijst!
Eerst staan Corsica en Schotland / Ierland nog op de planning :mrgreen:
Desalniettemin staat Zweden ook nog wel op de nominatie... moet ook fascinerend mooi zijn! :facebook
ernabenno
donateur2123
donateur2123
Bouwjaar: 0- 6-1983

Bericht door ernabenno »

PimSchermer schreef: 19 jan 2023 18:14 Wel wat laat, maar ik zie nu pas jouw reactie.We wonen in Närke in een natuurgebied met de naam Kilsbergen, ten westen van Örebro.We wonen hier inmiddels permanent en de LJ80 doet het nog steeds uitstekend. Wel moet er zo langzamerhand iets gaan gebeuren aan wat roest zo links en rechts. Een mooie klus voor de zomer. Altijd welkom voor een kop koffie als je in Zweden bent.
Groeten, Pim Schermer
Dit gaan we natuurlijk onthouden :D
Goodgoan! , Erna & Benno

We don't get lost, we just change where we want to go...
Plaats reactie