Tips om mijn voor spatborden te verwijderen?

Technische aanpassingen gedaan aan je LJ80? Doe in dit topic verslag (met foto's) en deel je kennis met andere LJ80-owners, of stel vragen als je het even niet meer weet.
Plaats reactie
Michael
Type: LJ80V
Bouwjaar: 01 apr 1981

Tips om mijn voor spatborden te verwijderen?

Bericht door Michael »

Ik ben nu al een tijdje bezig en het gaat erg lekker met mijn LJ80v. Alleen loop ik tegen een uitdaging aan :oops: Ik krijg er met geen mogelijkheid mijn voor spatborden er niet af. Hebben jullie tips voor mij?
ernabenno
donateur2123
donateur2123
Bouwjaar: 0- 6-1983

Re: Tips om mijn voor spatborden te verwijderen?

Bericht door ernabenno »

Hoi Michael. Spatborden en binnenschermen is een geheel. Zit aan het voorfront en aan de body vastgebout . Als je die boutjes niet loskrijgt rest je nog maar een weg: uitboren, of eerst voorzichtig de boutkoppen losslijpen (evt met een Dremel) en later, als je de spatborden los hebt, de restanten er uit boren. Succes.
Goodgoan! , Erna & Benno

We don't get lost, we just change where we want to go...
Frankenstein
Kroegbaas
Kroegbaas
Kenteken: KD-315L
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 26 mei 1983
Contacteer:

Bericht door Frankenstein »

ernabenno schreef:Hoi Michael. Spatborden en binnenschermen is een geheel. Zit aan het voorfront en aan de body vastgebout . Als je die boutjes niet loskrijgt rest je nog maar een weg: uitboren, of eerst voorzichtig de boutkoppen losslijpen (evt met een Dremel) en later, als je de spatborden los hebt, de restanten er uit boren. Succes.
Precies, de frontplaat zit aan het chassis vast gebout en de spatborden zitten voor aan de frontplaat en achter aan de carrosserie vast. Origineel zitten de spatborden bovenop ook nog met kit aan de frontplaat vast. Als ik het goed heb zit hij met 3 boutjes aan de frontplaat vast, in de wielkast, en achter met 2 of 3 aan de carrosserie.
Eerst koffie...

The older I get, the better I was...

http://www.suzukilj80.nl
Henri Berends
Kenteken: 85-RB-70
Bouwjaar: 01 feb 1980
Contacteer:

Bericht door Henri Berends »

Ha, daar kan ik ook wat mee :D :D
Wie bewaart, die heeft wat.....
Plaats reactie