LJ80 Differential wanted - in the UK

Here you can post in English. We will try to translate to Dutch. Any Dutch answere will be translated to English. So please write simply. Hier kun je berichten in het Engels posten. Wij zullen het bericht naar het Nederlands vertalen. Ieder antwoordt in het Nederlands zullen wij weer naar het Engels vertalen. Schrijf simpel aub!
Plaats reactie
newmanrob
Kenteken: F90 JAM
Type: Overig
Bouwjaar: 06 jan 1972

LJ80 Differential wanted - in the UK

Bericht door newmanrob »

I just wanted to say hi and ask if you could help me with translating this post.

I am trying to find a complete rear differential for an LJ80 or just the ring and pinion gears from a front or rear diff so that I can repair my differential. i have had no luck finding one in the UK.

The LJ scene looks to be quite big the Netherlands so I thought I would try and search on here. I am willing to pay a fair price and i should be able to arrange to get it collected.

Rob.
Ik wilde even gedag zeggen en vragen of iemand mij kan helpen deze post te vertalen.

Ik probeer een achterdifferentieel te vinden, of alleen de ring en pinion van een voor- of achterdiff zodat ik mijn differentieel weer kan repareren, Ik heb tot nu toe geen geluk gehad om er één in Engeland te vinden.

De LJ scene lijkt vrij groot te zijn in Nederland dus ik probeer er nu maar één bij jullie te vinden. Ik ben bereid een eerlijke prijs te betalen, en ook de vrachtkosten te betalen.

Rob.
Offroadrunner
Beheerder
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Re: LJ80 Differential wanted - in the UK

Bericht door Offroadrunner »

Hi Rob, welcome aboard! :wink:

I can't help you with a diff, but maybe someone else can help you.
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Andorra, Belgium, Denmark, France, Germany, Italy, Luxembourg, Monaco, Norway, Poland
Plaats reactie