Ciao

Here you can post in English. We will try to translate to Dutch. Any Dutch answere will be translated to English. So please write simply. Hier kun je berichten in het Engels posten. Wij zullen het bericht naar het Nederlands vertalen. Ieder antwoordt in het Nederlands zullen wij weer naar het Engels vertalen. Schrijf simpel aub!
Moise
Contacteer:

Ciao

Bericht door Moise »

I'm Moise Navarro new member from Italy, ciao to every body, sorry I dont undestand Dutch, I have a lj 8o I'll send the photo.
Were can I found the english version of the forum???
MoiseAfbeelding

Code: Selecteer alles

Ik ben Moise Navarro, nieuw lid uit Italie. Hallo iedereen, en sorry dat ik geen Nederlands versta. Ik heb een LJ80 en zend hierbij een foto mee.
Waar kan ik de Engelse versie van het forum vinden?
Offroadrunner
Beheerder
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner »

Ciao Navarro, welcome to the Dutch LJ80 forum!

You can find the Englich interface at the bottom of the forum index. You write in English and we will translate it to Dutch. We will also translate the Dutch answers to English for you.

You have a very nice lookin LJ80! I like the softtop on it! :thumright: Is it original? Or is it 'home made'?
Does your LJ80 have the original color? I can't remember this color was availeble in Holland...

Hallo Navarro, welkom bij het Nederlandse LJ80 forum!

Je kunt de Engelse Interface onderaan de forum index vinden. Als jij in het Engels schrijft zullen wij het naar het Nederlands vertalen. Wij zullen ook het Nederlandse antwoordt weer naar het Engels voor je vertalen.

Je hebt een hele mooie LJ80! Ik vind de sofftop erg mooi :thumright: Is die top origineel? Of is die 'home made'?
Heeft jou LJ80 de originele kleur? Ik kan me niet herinneren dat deze kleur in Nederland leverbaar is geweest...
Laatst gewijzigd door Offroadrunner op 09 jun 2007 16:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Andorra, Belgium, Denmark, France, Germany, Italy, Luxembourg, Monaco, Norway, Poland
SWuzuki

Bericht door SWuzuki »

Hello Navaro,

Nice car...Welcom and i hope you will find some answers, even on the dutch forum, about the LJ80. (if you have some questions :D )

SWuzuki

Hallo Nevarro,

Mooie auto... Welkom en ik hoop dat je hier antwoorden op je vragen zult vinden, ook al is het een Nederlands forum. (als je al vragen zou hebben  :D) 
Suzuki LJ80, a way of life.

Afbeelding
Moise
Contacteer:

Bericht door Moise »

The top its home made but the shape is original, I have many problems about finding pices of my lj 80 were can I found it ?? for example I need the beack seet
let me know Ciao Moise

De top is home made, maar de vorm is origineel. Ik heb veel problemen om onderdelen te vinden voor mijn LJ80. Waar kan ik die vinden? Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar de stoeltjes achterin.
Laat het me weten, Ciao Moise
Offroadrunner
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

How many LJ80's are there in Italy you think? If there are only a vew LJ80's, it must be a major problem to find parts for it...

In Holland we have still some parts availeble, and the Suzukidealer can still order some parts too. I don't know any rear seats for you, but i will keep my eyes open for you :wink:

Hoeveel LJ80's zijn er volgens jou nog in Italie? Als er maar een paar LJ80's zijn dan zal het een groot probleem zijn om onderdelen te vinden...

In Holland zijn nog steeds wel onderdelen te vinden, en de Suzuki dealer kan ook nog steeds onderdelen bestellen. Ik weet op het moment geen stoeltjes voor je te vinden, maar ik zal m'n ogen voor je open houden...
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Andorra, Belgium, Denmark, France, Germany, Italy, Luxembourg, Monaco, Norway, Poland
Moise
Contacteer:

Bericht door Moise »

Thanks about, it in italy there are not so many lj and find part is totally impossible. Im alvais fiting every time its breack some thinks

Dank je, in Italie zijn niet zoveel LJ's te vinden en onderdelen vinden is totaal onmogelijk. Het is altijd weer een gevecht om aan onderdelen te komen wanneer ik eens iets kapot rijdt.
Offroadrunner
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Can't your local Suzuki dealer order some parts for you anymore?

Maybe a good tip: Come to Holland on your vacation an go home with a truck full of LJ- parts! :wink:

Kan je lokale Suzuki dealer geen onderdelen meer voor je bestellen?

Misschien een goede tip: Kom in je vakantie naar Nederland en ga weer naar huis met een auto vol LJ- onderdelen
Laatst gewijzigd door Offroadrunner op 10 jun 2007 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
lj80Robbie
donateur2123
donateur2123
Kenteken: 98-XRL-2
Bouwjaar: 19 feb 1982

Bericht door lj80Robbie »

hello Navarro
nice car you have
here are people try to find also org back seats
der is a change to find one, you never no
have fun on tis forum

lj80 robbie

Hallo Nevaro,
Mooi auto heb je
Hier zijn ook nog mensen op zoek naar de achterstoeltjes
Er een kans dat je ze ooit vind, je weet maar nooit.
Veel plezier hier op het forum

LJ80 Robbie
Offroadrunner
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Hey Moise, maybe this backseat is something for you?
Afbeelding
I don't know if it's original because it's wider than the original ones. This one fits betwene the inner fenders on the floor. :wink:

It's from SWuzuki and it's for sale! I don't know how much SWuzuki is asking for it, but maybe he can tell you here in this topic, or he send you a personal message.

Hey Moise, misschien is dit bankje iets voor jou?
[foto]
Ik weet niet of het bankje origineel is omdat hij breder is dan de originele. Deze past tussen de wielkasten in op de vloer.

Het bankje is van SWuzuki en is te koop. Ik weet niet hoeveel SWuzuki ervoor vraagt, maar misschien kan hij je dat hier vermelden, of het je persoonlijk vertellen in een PM
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
Moise
Contacteer:

Bericht door Moise »

Thancks Robby for hall the help, i think the backseat its non the one, I need the single one

Robbie bedankt voor je hulp. Ik denk dat deze niet goed is, ik heb de 2 1- persoons stoeltjes nodig
Offroadrunner
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

I find a picture of another LJ80 with (almost) the same backseat in it, for example. :wink:
Afbeelding
(I know, these wheels are terrible!! :shock: )

Ik heb een foto gevonden van een andere LJ80 met (bijna) hetzelfde bankje, als voorbeeld.
[foto]
(Ja, ik weet ook wel dat die velgen afschuwelijk zijn!!)
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
Moise
Contacteer:

Bericht door Moise »

I soo on ebay 2 dais ago
How can i add foto in my personal user

Ik heb 2 dagen geleden op Ebay een bankje gekocht (??)
Hoe kan ik een foto bij m'n profiel plaatsen?
Offroadrunner
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Go to your profile and scroll down! At the bottom of your profile you see the 'Avatar Control Panel'.
There you can add a photo, but only one image can be displayed at a time, its width can be no greater than 80 pixels, the height no greater than 80 pixels, and the file size no more than 6 KB!!

Good luck.

Ga naar je profiel en sroll helemaal naar beneden. Onderaan de pagina zie je het 'Avatar paneel'
Daar kan je een foto toevoegen, maar je kunt maar één afbeelding tegelijkertijd gebruiken, de breedte mag niet meer dan 80 pixels zijn, de hoogte moet onder de 80 pixels blijven. De maximale bestandsgrootte is 6KB.
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
suzfan
Site Admin
Site Admin
Kenteken: HK-04-TG
Bouwjaar: 18 jan 1982
Contacteer:

Bericht door suzfan »

I think you are looking for the one of the seats on the weelcover.
Left and right are not the same. Do you neet the left or right one

Ik denk dat je de stoeltje voor op de wielkast zoekt. links en recht zijn niet het zelfde . heb je de linker of de rechter nodig
Roest?? NEE, HIJ IS VAN POLYESTER !!!!
SWuzuki

Bericht door SWuzuki »

Zijn beide stoeltjes niet gelijk dan? :shock:

Aren't the seats the same?
Suzuki LJ80, a way of life.

Afbeelding
Plaats reactie