Ciao

Here you can post in English. We will try to translate to Dutch. Any Dutch answere will be translated to English. So please write simply. Hier kun je berichten in het Engels posten. Wij zullen het bericht naar het Nederlands vertalen. Ieder antwoordt in het Nederlands zullen wij weer naar het Engels vertalen. Schrijf simpel aub!
Offroadrunner
Beheerder
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner »

Ok, een misverstand dus. En Robbie heeft de stoeltjes dus opgehaald bij Hugo. Sorry Moise...

Code: Selecteer alles

Ok, a misunderstanding. And Robbie picked up the seats at Hugo. Sorry for you Moise...
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Andorra, Belgium, Denmark, France, Germany, Italy, Luxembourg, Monaco, Norway, Poland
Grabber

Bericht door Grabber »

Maar het bankje van Swukuki is er nog wel...

But the (wide) seat of SWuzuki is still for sale... 
lj80Robbie
donateur2123
donateur2123
Kenteken: 98-XRL-2
Bouwjaar: 19 feb 1982

Bericht door lj80Robbie »

nee ik heb ze bij willem opgehaald ,bij hugo liggen ze dus nog

No, i picked mine up at Willems place, Hugo should still have his seats
Offroadrunner schreef:Ok, een misverstand dus. En Robbie heeft de stoeltjes dus opgehaald bij Hugo. Sorry Moise...

Ok, a misunderstanding. And Robbie picked up the seats at Hugo. Sorry for you Moise...
Grabber

Bericht door Grabber »

Dan zijn er dus nog twee opties:
a) een romantisch bankje
b) 2 stoere doch gare stoeltjes

So there will be 2 options:
a) a very romantic wide seat
b) 2 cool, but blury seats
SWuzuki

Bericht door SWuzuki »

Koop die van mij....Swuzuki stuff is the best......

:?

Buy my wide seat... SWuzuki stuff is the best.....
Suzuki LJ80, a way of life.

Afbeelding
Moise
Contacteer:

Bericht door Moise »

I want to tanks hall of you, for your help sorry my english is not the best
Moise
Ps. Now my profile is fantastic

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de hulp, sorry dat mijn Engels niet zo goed is.
Moise
Ps. Nu is mijn profiel fantastisch!
Offroadrunner
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Your welcome Moise, and your bad English is no problem for us... we're not perfect eather. :wink:
We understand what you have to say, so keep posting your questions!

I don't know when Hugo is back online to read this topic. I wil call him one of these days, to ask him if he still have the seats and if he wants to sell them to you.

Graag gedaan Moise, en je slechte Engels is geen probleem voor ons... wij zijn ook niet perfect.
We begrijpen wat je wilt zeggen, dus blijf je vragen gewoon stellen!

Ik weet niet wanneer Hugo weer online is om dit bericht te lezen. Ik wil hem binnenkort wel bellen om te vragen of hij de stoelen nog heeft, en of hij ze aan je wil verkopen. 
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Andorra, Belgium, Denmark, France, Germany, Italy, Luxembourg, Monaco, Norway, Poland
Grabber

Bericht door Grabber »

Naturally we could endeavour to employ the whole paraphernalia of ghoulish exceptionally stock of words and other flapdoodle although we hazard the appearance of some (recrudescence of) resinuosity in our report however requiering the gain we constrain the diminutive gray substance of our most loquacious user to crepitate and creak until crespescular and imboglio vanishes and he elucidated and infatuated at the same time requests sustenation in his (somewhere erranting) medieval dictionary in order to bridle the instigating rabble maundering on this forum. But why should we? :wink:
Natuurlijk konden wij pogen om het gehele gerei van ghoulish (?) voorraad van woorden en andere flapdoodle uitzonderlijk aan te wenden hoewel wij de verschijning van één of andere (recrudescence (?) van) resinuosity (?) in ons rapport hoe requiering de aanwinst in gevaar brengen wij de verkleinwoord grijze substantie van onze loquacious (?) gebruiker aan crepitate (?) beperken en knarsen tot crespescular (?) en imboglio (?) verdwijnt en hij nader toelichtte en smoorverliefd tezelfdertijd vraagt sustenation (?) in zijn (ergens erranting (?)) middeleeuws woordenboek om het aansporen te beteugelen het maundering (?) op dit forum rabble (?). Maar zou waarom wij moeten?

Of zoiets? :scratch: (Daar sta je dan met je steenkolen Engels...:scratch:)
lj80Robbie
donateur2123
donateur2123
Kenteken: 98-XRL-2
Bouwjaar: 19 feb 1982

Bericht door lj80Robbie »

grabber ben je overhit ,ga maar weer een dakje op die lj zetten

Grabber, are you overheated? Go put the top on your LJ.
Grabber

Bericht door Grabber »

I was just wondering if it woudn't be a little bit refreshing to remove it. :roll:
SWuzuki

Bericht door SWuzuki »

Grabber, je bent een ei..l ... :D :D

Afbeelding
Grabber

Bericht door Grabber »

Naturally we could endeavour to employ the whole paraphernalia of ghoulish exceptionally stock of words and other flapdoodle although we hazard the appearance of some (recrudescence of) resinuosity in our report however requiering the gain we constrain the diminutive gray substance of our most loquacious user to crepitate and creak until crespescular and imboglio vanishes and he elucidated and infatuated at the same time requests sustenation in his (somewhere erranting) medieval dictionary in order to bridle the instigating rabble maundering on this forum. But why should we?
Vooruit de vertaling dan, maar wel weer in het Engels vertalen hè Harold?

Natuurlijk zouden we kunnen pogen om de hele santekraam van macaber uitzonderlijke woorden en andere flauwekul aan te wenden, hoewel we het risico nemen dat er (verergering van) kromheid optreedt in ons betoog, om zo wel de winst te verwerven dat we de geringe grijze massa van onze meest spraakzame gebruiker laten knetteren en knarsen totdat de duisternis en verwarring verdwijnen en hij verlicht en knettergek tegelijk om een oplossing vraagt bij zijn (ergens rondzwervende) middeleeuwse woordenboek met de bedoeling het ophitsende gepeupel dat op dit forum loopt te kletsen, in te laten binden. Maar waarom zouden we?
En daar heb ik nog geen antwoord op gehad!
SWuzuki

Bericht door SWuzuki »

Omdat het, zoals de duitsers zeggen, "SUPER TOLL" is.

Afbeelding
Offroadrunner
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Mensen, zullen we het on topic houden hier? Voor alle andere slap geouwehoer kunnen we in het café terecht :wink:
(de laatste berichten zijn het niet waard vertaald te worden, dus daar doe ik ook geen moeite meer voor!)

People, should we stay on topic here? All other 'talking about nothing' could you do in the café!
( the last few messages are not worth it to translate, so i don't spend any time on doing that!)
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
Moise
Contacteer:

Bericht door Moise »

let me send you wath i was expleing iesterdayAfbeelding
Moise

Ik zend je een foto met wat ik gisteren bedoelde
Plaats reactie