In Duitsland is ie schijnbaar 1 jaar langer verkocht.

In Duitsland is ie schijnbaar 1 jaar langer verkocht.
Best kans dat ze in Duitsland meer overvoorraad hadden staan ivm de tuv eisen, de mijne komt ook uit Duitsland.
Daar ga je een hoop plezier van hebben Harold! Die van ons bevalt nog steeds erg goedOffroadrunner schreef: ↑10 dec 2022 22:01 Na 7 jaar en meer dan 100.000 km trouwe dienst staat de teller van mijn Grand Vitara nu op meer dan 210.000 km. Tijd dus om eens om me heen te kijken voor een opvolger! Eentje ie zuiniger, lichter, en jonger is, en het moet weer een automaat zijn! En dus Arno maar eens gebeld met de vraag of hij z'n ogen een open wilde houden en goed om zich heen wil gaan kijken. Hij zit tenslotte dicht bij het vuur...
"Kom zaterdag maar eens langs, misschien heb ik wel wat voor je staan" was zijn antwoord. En dus vanochtend richting Buren, en volgende week nog een keer... om m'n nieuwe aanwinst op te halen! Mag ik u voorstellen aan mijn nieuwe wagen? Uiteraard komen er nog all-season banden onder met een sneeuwvlokje zodat Duitsland in de winter geen probleem wordt![]()
![]()