De website

Werkt het forum niet goed? Niet eens met een mod-actie? Loopt een topic uit de hand? Hier melden!
We zullen jullie hier op de hoogte houden van updates en veranderingen op het forum.
Plaats reactie
Offroadrunner
Beheerder
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

De website

Bericht door Offroadrunner »

Omdat onze website al enige tijd (jaren) niet is bijgehouden, ben ik deze weer nieuw leven aan het inblazen.
Nu niet gelijk gaan kijken, ik ben er op de achtergrond mee bezig. Er is dus nog niets te zien! :mrgreen:

Maar, waarvoor ik jullie dit mee wil delen is het volgende: Als jullie nog ideeën hebben, of suggesties, laat het dan hier even weten! Dan kan ik kijken of die ideeën gerealiseerd kunnen worden met mijn huidige kennis omtrent het website bouwen! :facebook
Dus: wat zou jij terug willen zien op de website? Als jij een LJ80 gerelateerde website bezoekt, waarom zou je die dan bezoeken? Wat zoek je daar dan? En wat verwacht je daar te vinden?

Vooralsnog heb ik al wel wat ideetjes die ik probeer te verwerken, maar welke dat zijn zien jullie wel als de boel daadwerkelijk online gaat :mrgreen:
Groeten / Grüße / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Andorra, Belgium, Denmark, France, Germany, Italy, Luxembourg, Monaco, Norway, Poland
Plaats reactie